NC750X

ZÁBAVA KAŽDÝ DEN

Popis

Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.

JEZDĚTE CHYTŘE BEZ OHLEDU NA TO, KAM MÁTE NAMÍŘENO.

Osobitost nového modelu NC750X dokládá ostřejší a kompaktnější kapotáž. Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Tam, kde by každý čekal palivovou nádrž, se nachází úložný prostor navíc. To je jedna z věcí, které model NC750X skutečně odlišují od běžného motocyklu. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.

Honda NC750X – záběr na logo Honda, studiový záběr, červený motocykl

Honda NC750X – studiový záběr, červený a černý motocykl, pohled shora

Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.

NC750X, ostřejší provedení a LED osvětlení

OSTŘEJŠÍ PROVEDENÍ A OSVĚTLENÍ LED

Ochranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED.

NC750X, intuitivní ovládání, nižší výška sedla a větší úložný prostor

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ, NIŽŠÍ VÝŠKA SEDLA A VĚTŠÍ ÚLOŽNÝ PROSTOR

Přístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.

NC750X, výkonnější kapalinou chlazený řadový dvouválcový 8ventilový motor SOHC se systémem HSTC

VÝKONNĚJŠÍ KAPALINOU CHLAZENÝ ŘADOVÝ DVOUVÁLCOVÝ 8VENTILOVÝ MOTOR SOHC SE SYSTÉMEM HSTC

Díky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky.

NC750X, elektronické ovládání plynu (TBW) se 4 jízdními režimy

ELEKTRONICKÉ OVLÁDÁNÍ PLYNU (TBW) SE 4 JÍZDNÍMI REŽIMY

TBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete.

NC750X, šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)

ŠESTISTUPŇOVÁ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA NEBO DVOUSPOJKOVÁ PŘEVODOVKA (DCT)

Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min.

NC750X, nižší hmotnost a snadnější ovladatelnost

NIŽŠÍ HMOTNOST A SNADNĚJŠÍ OVLADATELNOST

Rozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách.

NC750X, kvalitní odpružení a silné plynulé brzdění

KVALITNÍ ODPRUŽENÍ A SILNÉ PLYNULÉ BRZDĚNÍ

41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou.

 

Technické parametry
Typ motoru:
Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5
Vrtání x zdvih:
77mm x 80mm
Zdvihový objem:
745 ccm
Kompresní poměr:
10,7 : 1
Max. výkon:
43,1kW/6 750 ot. za min. (35kW/6 000 ot. za min)
Max. kroutící moment:
69Nm/4 750 ot. za min (65Nm/4 000 ot. za min)
Spouštění motoru:
elektrické
Převodovka:
6stupňová manuální, MT: 6stupňová manuální / DCT: 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT
Rozměry (D x Š x V):
2 210mm x 846mm x 1 330mm
Rozvor:
MT: 1 525mm / DCT: 1 535mm
Výška sedla:
800 mm
Světla výška:
145 mm
Objem nádrže:
14,1 l
Pneumatiky - přední:
120/70-ZR17M/C (58W)
Pneumatiky - zadní:
160/60-ZR17M/C (69W)
Odpružení - přední:
41mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní:
Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih
Brzdy - přední:
Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem
Brzdy - zadní:
Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem
Provozní hmotnost:
MT: 214kg / DCT: 224kg
Spotřeba paliva:
3,5 l / 100 km
Barevná provedení
Mat Jeans Blue Metallic
Pearl Deep Mud Grey
Mat Ballistic Black Metallic
Candy Chromosphere Red