FORZA 750 DCT

RANNÍ PTÁČATA – JEZDCI FORZA

Popis

Styl v pohybu

Aktualizovaný, vysoce kvalitní styl GT-luxe je elegantní zepředu i zezadu. Optimalizovaný je kužel světla z dvojice nových tvarovaných světlometů LED s výraznými vizuálními prvky a zvýšenou bezpečností – pro ostatní účastníky silničního provozu i chodce – díky světlům pro denní svícení (DRL) integrovanými se směrovými světly. A přestože má skútr Forza 750 jízdní vlastnosti a brzdný výkon na úrovni sportovního motocyklu, nyní navíc disponuje praktickou plochou podlahou s ještě větším prostorem, úložným prostorem pod sedlem s novým jasným vnitřním osvětlením, odkládací schránkou a novým elektrickým štítem. To vše zajišťuje prvotřídní zážitek z jízdy.

Síla sofistikovanosti

Výkonný a citlivý osmiventilový motor SOHC s řadovým dvouválcem Forza 750 dosahuje výkonu 43 kW při 6750 ot/min a mohutného točivého momentu 69 Nm při pouhých 4750 ot/min, takže se skvěle hodí na městské silnice i na dálnice. Má nízkou spotřebu paliva, 27,8 km/l (režim WMTC), což znamená potenciální dojezd 370 km z nádrže o objemu 13,2 l. Díky systému TBW (Throttle By Wire), který řídí výkon a charakter, si můžete vybrat ze tří výchozích jízdních režimů - STANDARD, SPORT, RAIN - a 2 plně přizpůsobitelných režimů USER. Inovovali jsme také dvouspojkovou převodovku (DCT) pro lepší ovladatelnost a přesné řízení v nízkých rychlostech, čímž jsme se ještě více přiblížili výkonu, který se očekává od GT motocyklu.

Stále v pohybu

Záleží na praktičnosti a my jsme provedli některá vylepšení. Vzpřímená jízdní poloha, která je ideální pro výhled do všech stran v městském prostředí, zůstává zachována, ale díky štíhlejšímu vnějšímu designu je k dispozici více místa na podlaze. Vše doplňuje ještě pohodlnější sedlo. Přesně to, co potřebujete na celý den na cestách. Elektrický štít je nyní o 25 % širší, se stejnou plynulou možností nastavení výšky a úhlu v rozmezí 120 mm. Při nízkém nastavení nabízí otevřený, sportovní výhled na silnici před vámi a osvěžující proudění vzduchu, při vysokém nastavení je výhodou zvýšená ochrana proti větru a snížený hluk větru.

Výkonný 8ventilový paralelní dvouválcový motor o objemu 745 cm3

Skvělý výkon pro dojíždění na delší vzdálenosti, jízdy po městě, víkendové výlety a vše mezi tím, se výkonem 43 kW a silným projevem v nízkých a středních otáčkách.

Inovovaná dvouspojková převodovka (DCT)

Díky rozsáhlé modernizaci - spolu s optimalizací Throttle by Wire - reaguje převodovka DCT nyní plynuleji při nízkých rychlostech, což je ideální pro městské zastavování a rozjíždění.

Standardní tempomat

Nový systém je dokonale synchronizován s převodovkou DCT, snadno se používá a nastavuje a udržuje konstantní rychlost na okreskách i na dálnici.

Vylepšený 5palcový TFT displej

Je dobře viditelný na jasném slunečním světle, má nový podsvícený čtyřsměrný spínač na řídítkách pro intuitivní ovládání a umožňuje připojení chytrého telefonu pomocí aplikace Honda RoadSync pro navigaci na obrazovce a mnoho dalších funkcí.

Pohodlí s ovladačem Smart Key

Je to jednoduché: vložte SMART Key do kapsy a jeďte. Ovládá zapalování, víčko palivové nádrže a otevírání sedla, stejně jako volitelný chytrý horní kufr.

Udržitelný materiál Durabio™

Díky našim cílům v oblasti udržitelnosti Triple Action (uhlíková neutralita, oběh zdrojů a čistá energie) používáme na některých částech kapotáže modelu Forza 750 Durabio™ - polykarbonátovou pryskyřici na biologické bázi.

Technické parametry
Typ motoru:
Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2válec SOHC
Vrtání x zdvih:
77 mm x 80 mm
Zdvihový objem:
745 cm3
Kompresní poměr:
10,7 : 1
Max. výkon:
43,1 kW / 6 750 ot./min. (35 kW / 6 000 ot./min.)
Max. kroutící moment:
69 Nm / 4 750 ot./min. (65 / 4 000 ot./min.)
Spouštění motoru:
Elektrické
Převodovka:
6stupňová dvouspojková převodovka
Rozvor:
1 580 mm
Výška sedla:
790 mm
Světla výška:
135 mm
Objem nádrže:
13,2 litru
Pneumatiky - přední:
120/70-R17M/C
Pneumatiky - zadní:
160/60-R15M/C
Odpružení - přední:
Inverzní 41mm, zdvih 120 mm
Odpružení - zadní:
Tlumič Monoshock, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm
Brzdy - přední:
Hydraulické, se dvěma 310mm kotouči a radiálními 4pístovými třmeny
Brzdy - zadní:
Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a s 1pístovým třmenem
Provozní hmotnost:
235 kg
Spotřeba paliva:
3,6 l/ 100 km
Barevná provedení
Iridium grey metallic
Matt ballistic black metallic
Matt warm ash metallic