FORZA 750 DCT

RANNÍ PTÁČATA – JEZDCI FORZA

Popis

Forza 750 RANNÍ PTÁČATA – JEZDCI FORZA

SMĚLÝ TAH

Modely Forza už znáte. Naše rodina špičkových skútrů je vybavená moderními technologiemi a ostrým sportovním výkonem a vyznačuje se soudobým a poutavým stylem. A jako vrchol řady jsme vytvořili nový model Forza 750. Ať už potřebujete být ve městě, nebo mimo město, ať už jedete na jednání, nebo jen tak pro radost, vždy vám nabídne kombinaci ostrého a kompaktního vzhledu a pohodlí a praktičnosti třídy GT – to vše s dechberoucí odezvou jeho dvouválcového motoru s objemem 745 cm3, brzdovým systém jako u motocyklů a vysoce kvalitním zavěšením.

V SEDLE JAKO DOMA

NEUSTÁLE V POHYBU

JAKO SE NIKDY NEZASTAVÍTE VY, TAK NEZASTAVUJE ANI FORZA 750.

Tento skútr jsme vybavili prvotřídními funkcemi, se kterými můžete žít podle svých představ. S permanentním připojením chytrého telefonu a přístrojovým panelem s plnobarevným TFT displejem budete vždy v obraze. Můžete si vybrat ze tří výchozích režimů jízdy a vlastního upraveného režimu a okusit plynulost šestistupňové dvouspojkové převodovky (DCT). O trakci zadní pneumatiky se v každé sekundě jízdy stará systém kontroly trakce Honda (HSTC).

Forza 750, neustále v pohybu

NÁŠ DOKONALÝ SKÚTR GT

Nejprve jsme si položili otázku. Jak by vypadal dokonalý skútr GT? Proto jsme zkoumali všechny aspekty výkonu. A našli jsme odpovědi. Za prvé musí být dostatečně kompaktní, aby měl výhodu v silničním provozu a snadno se parkoval, ale zároveň musí být dostatečně pohodlný i pro dvě osoby s dostatkem prostoru pro nohy jezdce. Dále musí mít styl, který zaujme na první pohled, za jízdy i na místě. Samozřejmostí je silný a dostatečně výkonný motor, se kterým bude jízda zábavná, a podvozek, který zajistí ovladatelnost a nabídne vynikající aerodynamické vlastnosti i ve velkých rychlostech. A jakožto dopravní prostředek musí svému jezdci usnadnit život s využitelným prostorem pod sedadlem a řadou praktických detailů, se kterými je život prostě lepší

Forza 750, jezdec na silnici

Forza 750, náš dokonalý skútr

Výsledkem je Forza 750. To je náš dokonalý skútr GT.

SVOBODNÁ JÍZDA

JÍZDA JE POCHOPITELNĚ JEDINEČNÝM POTĚŠENÍM.

Ovšem pokud si potřebujete něco vyřídit, pomůže vám nový systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (k dispozici pouze se zařízeními systému Android™), který vaše zařízení spojí s přístrojovým panelem s pětipalcovým TFT displejem a spínači na levé rukojeti řídítek. Můžete tak využívat navigaci, hovory, zprávy a hudbu.

Čas je cenný – proto vám ho ušetří systém Smart Key. Stačí mít v kapse ovladač, který ovládá bezklíčový systém zapalování, zámek řízení, kryt plnicího otvoru nádrže a sedadlo. Zároveň také otevírá a zamyká (volitelný) chytrý horní kufr.

A vyplatí se být vidět, takže jsme přidali funkci nouzového zastavení. Když prudce zabrzdíte, zadní směrová světla začnou blikat, aby upozornila účastníky provozu za vámi. A navíc máte o starost méně, protože se směrová světla automaticky vypínají. Veškeré osvětlení využívá mimořádně úsporné LED diody, které na silnici zajišťují vysokou viditelnost.

Forza 750 za jízdy

Jezdec na motocyklu Forza 750 a oceán

Forza 750, čas je cenný

Klíč Smart Key modelu Forza 750

PODÍVEJTE SE NA MODEL FORZA 750 ZBLÍZKA

Zjistěte, proč je náš skútr GT dokonalý.

Vestavěné úložné prostory a výhody systému Smart Key modelu Forza 750

VESTAVĚNÉ ÚLOŽNÉ PROSTORY A VÝHODY SYSTÉMU SMART KEY

Zavazadlový prostor pod sedadlem má objem 22 l a pojme celoobličejovou helmu. V jeho zadní části navíc naleznete zásuvku typu USB-C, kterou si můžete dobíjet telefon. K dispozici je také praktická a snadno přístupná přihrádka na rukavice v pravé vnitřní části aerodynamického krytu. Navíc stačí mít v kapse ovladač Smart Key a všechny systémy nového modelu Honda Forza 750 se budou ovládat samy.

5palcová TFT obrazovka s intuitivním ovládáním modelu Forza 7505PALCOVÁ TFT OBRAZOVKA S INTUITIVNÍM OVLÁDÁNÍM

Snadné a rychlé ovládání jízdních režimů. Zobrazené informace si můžete přizpůsobit podle svých požadavků a díky propojení s chytrým telefonem vás systém hlasového ovládání Honda (k dispozici pouze se zařízeními systému Android™) udrží v kontaktu se vším, na čem během jízdy záleží.

Řadový dvouválcový motor s 8 ventily a objemem 745 cm3 modelu Forza 750

ŘADOVÝ DVOUVÁLCOVÝ MOTOR S 8 VENTILY A OBJEMEM 745 CM3

Špičkový maximální výkon 43.1 kW s točivým momentem 69 Nm – to je výkon, který skútru dodává okamžité zrychlení, od rozjezdu ze stoje přes jednotlivé rychlostní stupně až po uvolňující plavnou jízdu na dálnici, a přitom má vždy v rezervě dostatek sil. Spotřeba paliva může být i 3,5 l/100 km, takže je možné s 13,2l nádrží ujet až 370 km. Současně je možná přestavba na 35kW verzi, na kterou postačí řidičské oprávnění A2.

Elektronické ovládání plynu se 3 výchozími jízdními režimy a HSTC modelu Forza 750

ELEKTRONICKÉ OVLÁDÁNÍ PLYNU SE 3 VÝCHOZÍMI JÍZDNÍMI REŽIMY A HSTC

Režimy STANDARD, SPORT a RAIN regulují výkon motoru, brzdění motorem a řadicí rozmezí dvouspojkové převodovky tak, aby odpovídaly podmínkám, za kterých jedete. Zároveň se přizpůsobuje také systém ABS a systém kontroly trakce Honda (HSTC), které upravují brzdnou sílu a trakci zadní pneumatiky. A s režimem USER je u modelu Forza 750 možné nastavit chování motoru i řazení podle vlastních představ.

Dvouspojková převodovka (DCT) modelu Forza 750

DVOUSPOJKOVÁ PŘEVODOVKA (DCT)

Tento městský motocykl pochopitelně předvádí silný výkon. Ale stejně jako elitní atlet musí svou sílu chytře usměrňovat. Šestistupňová dvouspojková převodovka společně s jízdními režimy nabízí plynulou manuální nebo automatickou změnu rychlostních stupňů. Také řazení si můžete plně přizpůsobit.

Sportovní podvozek a odpružení se stejnými parametry jako u motocyklu modelu Forza 750

Sportovní podvozek a odpružení se stejnými parametry jako u motocyklu

O celkovou pevnost se stará trubkový ocelový rám a vepředu se nacházejí nastavitelné 41 mm dlouhé obrácené vidlice s olejovou patronou – takové, které najdete i na našich sportovních motocyklech – které zajišťují vynikající ovládání odpružení a přesné řízení. Dalším klíčovým prvkem, který u modelu Forza 750 zajišťuje stabilitu, je odlehčená hliníková kyvná vidlice a nastavitelné zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock.

Dvojité radiální čtyřpístkové přední brzdové třmeny modelu Forza 750

Dvojité radiální čtyřpístkové přední brzdové třmeny

Zakusují se do rozměrných kotoučů s průměrem 315 mm; systém ABS brzdnou sílu rovnoměrně dělí mezi přední a zadní kolo, abyste plynule zastavili bez ohledu na vnější podmínky. 17palcové přední kolo z litého hliníku poskytuje neochvějnou stabilitu a zadní 15palcové kolo nezůstává pozadu.

Technické parametry
Typ motoru:
Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2válec SOHC
Vrtání x zdvih:
77 mm x 80 mm
Zdvihový objem:
745 cm3
Kompresní poměr:
10,7 : 1
Max. výkon:
43,1 kW / 6 750 ot./min. (35 kW / 6 000 ot./min.)
Max. kroutící moment:
69 Nm / 4 750 ot./min. (65 / 4 000 ot./min.)
Spouštění motoru:
Elektrické
Převodovka:
6stupňová dvouspojková převodovka
Rozvor:
1 580 mm
Výška sedla:
790 mm
Světla výška:
135 mm
Objem nádrže:
13,2 litru
Pneumatiky - přední:
120/70-R17M/C
Pneumatiky - zadní:
160/60-R15M/C
Odpružení - přední:
Inverzní 41mm, zdvih 120 mm
Odpružení - zadní:
Tlumič Monoshock, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm
Brzdy - přední:
Hydraulické, se dvěma 310mm kotouči a radiálními 4pístovými třmeny
Brzdy - zadní:
Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a s 1pístovým třmenem
Provozní hmotnost:
235 kg
Spotřeba paliva:
3,6 l/ 100 km
Barevná provedení
Matte Ballistic Black Metallic
Candy Chromosphere Red
Matte Jeans Blue Metallic
Iridium Grey Metallic