LEHKÝ TLUMIČ VÝFUKU JE NYNÍ VYROBEN Z ODOLNĚJŠÍHO HLINÍKU
Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.
PLNĚ NASTAVITELNÝ ROZJEZD, TRAKCE A CHARAKTER MOTORU
Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.
NOVÉ GRAFICKÉ PRVKY A LOGO HRC ZNAČÍ NĚCO MIMOŘÁDNÉHO
Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.
VYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT A VÝKON V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH PRO VYŠŠÍ RYCHLOST PŘI VÝJEZDU ZE ZATÁČEK A RYCHLEJŠÍ ČASY V KAŽDÉM KOLE
Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.
HLINÍKOVÝ DVOJITÝ RÁM S NOVÝM VYVÁŽENÍM TUHOSTI PRO TOVÁRNÍ JEZDCE
Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.
MODERNIZOVANÉ NASTAVENÍ ZAVĚŠENÍ, KTERÉ SE POSTARÁ O PŮSOBIVOU STABILITU A OVLÁDÁNÍ
Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.