CRF450R

VYPADÁ JINAK, JEZDÍ JINAK A NA TRATI PŘINÁŠÍ ZCELA NOVÉ ZÁŽITKY. STRUČNĚ ŘEČENO, JE RYCHLEJŠÍ.

Popis

Lehký tlumič výfuku modelu Honda CRF450R.

LEHKÝ TLUMIČ VÝFUKU JE NYNÍ VYROBEN Z ODOLNĚJŠÍHO HLINÍKU

Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.

3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol modelu Honda CRF450R.

PLNĚ NASTAVITELNÝ ROZJEZD, TRAKCE A CHARAKTER MOTORU

Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.

Nové grafické prvky a logo HRC modelu Honda CRF450R.

NOVÉ GRAFICKÉ PRVKY A LOGO HRC ZNAČÍ NĚCO MIMOŘÁDNÉHO

Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.

Honda CRF450R s točivým momentem v nízkých otáčkách.

VYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT A VÝKON V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH PRO VYŠŠÍ RYCHLOST PŘI VÝJEZDU ZE ZATÁČEK A RYCHLEJŠÍ ČASY V KAŽDÉM KOLE

Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.

Hliníkový dvojitý rám modelu Honda CRF450R s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce.

HLINÍKOVÝ DVOJITÝ RÁM S NOVÝM VYVÁŽENÍM TUHOSTI PRO TOVÁRNÍ JEZDCE

Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.

Aktualizované zavěšení modelu Honda CRF450R.

MODERNIZOVANÉ NASTAVENÍ ZAVĚŠENÍ, KTERÉ SE POSTARÁ O PŮSOBIVOU STABILITU A OVLÁDÁNÍ

Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.

 

 

Technické parametry
Typ motoru:
DOHC jednoválec, chlazený kapalinou, Uni-cam rozvod
Vrtání x zdvih:
96,0mm x 62,1mm
Zdvihový objem:
449,7 ccm
Kompresní poměr:
13,5 : 1
Spouštění motoru:
Elektrický
Převodovka:
5 rychlostí
Rozměry (D x Š x V):
2 183mm x 827mm x 1 267mm
Rozvor:
1 481mm
Výška sedla:
965 mm
Světla výška:
336 mm
Objem nádrže:
6,3 l
Pneumatiky - přední:
80/100-21-51M Dunlop MX33F
Pneumatiky - zadní:
120/80-19-63M Dunlop MX33
Odpružení - přední:
Showa 49mm USD vidlice
Odpružení - zadní:
Showa monoshock s Honda Pro-Link
Brzdy - přední:
260 mm hydraulická kotoučová
Brzdy - zadní:
240 mm hydraulická kotoučová
Pohotovostní hmotnost:
105,8kg
Barevná provedení
Extreme Red
Extreme Red 50TH Anniversary