
TEĎ UŽ JE TO JEN NA VÁS
Lehký. Velmi lehký. Díky vyváženému podvozku a přepracovanému zavěšení Showa, které zajišťuje vyšší rychlost při jízdě v zatáčkách, si budete kolo po kole zlepšovat čas. A motor, který vás vytáhne z nuly do červeného pole otáček, budete mít pravou rukou naprosto pod kontrolou.
START. BLESKOVÝ ROZJEZD. VÍTĚZSTVÍ.
PŘI JÍZDĚ NA MOTORCE SE HODÍ KAŽDÁ VÝHODA. PROČ JE NEMÍT VŠECHNY?
Náš model CRF450R zvyšuje laťku. A přesně o tom jsou vítězství na mistrovstvích světa v motokrosu. Rám z hliníkových nosníků šetří hmotnost a je již z výroby vybaven vyváženou tuhostí, geometrií řízení a zavěšením, díky kterému je možné řezat zatáčky. Motor poskytuje vysoký výkon ve středních otáčkách a točivý moment v nízkých otáčkách a díky novému nastavení jednotky ECU ještě plynulejší odezvu škrticí klapky. Systém dekomprese a hydraulická spojka dodává stroji neúnavnou houževnatost. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení spotřeby pro maximální trakci zadního kola, zatímco vedení na prvních 100 metrech vám zajistí HRC řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol (HRC Launch control). Agresivně minimalistická kapotáž je štíhlá, lehká a aerodynamičtější. Bleskový rozjezd a zajištění vedení nebylo nikdy snazší. Stejně tak vítězství.




SYSTÉMOVÁ KONTROLA MOTOCYKLU CRF450R
Rychle si prohlédněte pokrokové vlastnosti tohoto vítězného motocyklu

LEHKÝ ZUŽUJÍCÍ SE DVOJITÝ PÁTEŘOVÝ RÁM (TWIN-SPAR)
Hliníkový dvojitý páteřový rám (twin-spar) má zužující se úzké hlavní trubky s vyváženou tuhostí, které zaručují o 20 % nižší boční tuhost, aby se zlepšil každý aspekt vašeho výkonu v zatáčkách. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostrá jako břitva, světlá výška působivá.

SILNÝ A PLYNULÝ VÝKON MOTORU
Velká komora nuceného sání vzduchu motoru (s přístupem k filtru bez použití nářadí) napájí systém vstřikování PGM-FI s upraveným nastavením pro ještě přesnější přenos výkonu a ovládání škrticí klapky. Oválné výfukové kanály tvoří lehký výfukový systém s uspořádáním 2-1 a samostatným tlumičem výfuku. Hydraulická spojka poskytuje konzistentní pocit při mačkání páčky a dekompresní systém zvyšuje odolnost proti zablokování při nízkých otáčkách.

SYSTÉM KONTROLY TRAKCE HONDA (HSTC)
Režim 1 má dlouhou reakční dobu s minimem zásahů a je vhodný ke snížení protáčení kola v ostrých zatáčkách: Režim 2 je kompromisem mezi dvěma zbývajícími režimy a režim 3 zasahuje mnohem rychleji a silněji v kluzkých a blátivých podmínkách.

ŘÍZENÍ KONTROLY ROZJEZDU A PROKLUZOVÁNÍ KOL HRC
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC se 3 úrovněmi jsme vyvinuli spolu se závodníky HRC, abychom všem jezdcům zajistili co nejlepší start bez ohledu na úroveň soutěže a jízdní podmínky.

TLAČÍTKO PRO ZMĚNU REŽIMU MOTORU (EMSB)
Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) změní výkon a točivý moment motoru. Vybrat si můžete ze tří map podle jízdních podmínek nebo preferencí jezdce: 1. režim je vyváženou standardní mapou, 2. režim je plynulý a 3. režim agresivní.

VYSOKÝ VÝKON S ÚŽASNOU ODOLNOSTÍ
Úspěchu dosáhnete pouze tehdy, pokud máte něco navíc. Úžasná spolehlivost modelu CRF450R byla vždy důležitým aspektem na cestě k úspěchu. Olejová tryska pístu s pěti otvory chladí a maže a velkokapacitní odsávací čerpadlo využívá dvojité 12mm bubny. Kompaktní palivové čerpadlo má sice menší hmotnost, ale zachovává si stejný průtok.

TENČÍ KAPOTÁŽ A SNAZŠÍ ÚDRŽBA
Sedlo je krátké, lehké a vzadu nízké, aby vám usnadnilo pohyb na motocyklu. Boční panely a kryty chladiče jsou tenké a připevňují se pouze čtyřmi šrouby na každé straně. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

PŘEPRACOVANÉ ZAVĚŠENÍ SHOWA
Pro tlumení nárazů má nyní vidlice Showa 49 mm USD s vinutou pružinou při nízkých rychlostech tužší tlumení při stlačení a roztažení – a pro dokonalou rovnováhu mezi předním a zadním kolem má tlumič větší tlumení při stlačení, a to po celé dráze.