CRF250R

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

Popis
  • ABSOLUTNÍ KONTROLA NAD ROZJEZDEM. PLUS.
  • Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

    Nový motor DOHC modelu CRF250R s elektrickým startérem má kromě velké síly v nízkých otáčkách i výkonu ve vysokých otáčkách také o 10 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min, a to díky revidované spalovací komoře, časování vačky a zvýšené účinnosti sání a výfuku. Systém řízení rozjezdu HRC zajišťuje vždy perfektní rozjezd a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy vám poskytuje kontrolu nad přenosem výkonu. A aby bylo možné lepší parametry motoru využít, jsou nyní rám a zadní kyvná vidlice modelu CRF250R shodné se stávajícím modelem CRF450R. Zavěšení kol Showa pak zajišťuje lepší odpružení při nízkých rychlostech. Chcete mít našlápnuto k vítězství? Závoďte s červenou. Závoďte s motocyklem CRF250R.

     

    Nastavitelná řídítka Renthal Fatbar

    Řídítka Renthal Fatbar snižují únavu jezdce a zvyšují kontrolu. Jejich pozici lze čtyřmi různými způsoby přizpůsobit jízdní poloze. Jsou dodávána společně s chráničem Renthal.

     

    Revidované zavěšení Showa

    Přední 49mm vidlice Showa má vylepšené odpružení při nízkých rychlostech, které zlepšuje jízdní vlastnosti při intenzivním brzdění. Zadní tlumič Showa má také lepší parametry odpružení při nízkých rychlostech a zdokonaluje ovladatelnost při maximální akceleraci.

     

    Nové nastavení zadní brzdy

    Ve třídě MX2 mají velký význam i drobnosti. Nový materiál brzdových destiček u jednopístkového zadního třmenu zvyšuje výkonnostní parametry a výdrž v podmínkách bahnité tratě a celá soustava se obejde bez ochranného krytu 240mm brzdového kotouče s vlnitým vzorkem, čímž se snižuje hmotnost.

     

    Nový rám a zadní kyvná vidlice

    Nový model CRF250R dostal hliníkový rám s dvojitým nosníkem ze stávajícího modelu CRF450R a zadní kyvnou vidlici, která poskytuje dostatečnou boční a torzní tuhost nutnou pro dobré parametry zatáčení a záběru. Tužší stáčení dále zlepšuje stabilitu a vedení při nájezdu do oblouku, jeho projíždění i při vyjíždění z oblouku ven. 

     

    Systém řízení rozjezdu HRC

    Trojúrovňová kontrola rozjezdu motocyklu CRF250R, vyvinutá s pomocí závodníků HRC, umožní dosáhnout nejlepšího možného startu profesionálovi i začátečníkovi bez ohledu na jízdní podmínky.

     

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) změní výkon a točivý moment motoru. Vybrat si můžete ze tří map podle jízdních podmínek nebo preferencí řidiče: 1. režim je vyváženou standardní mapou, 2. režim je plynulý a 3. režim agresivní.

     

    Nastavitelná řídítka Renthal Fatbar

    Řídítka Renthal Fatbar snižují únavu jezdce a zvyšují kontrolu. Jejich pozici lze čtyřmi různými způsoby přizpůsobit jízdní poloze. Jsou dodávána společně s chráničem Renthal.

     

    Revidované zavěšení Showa

    Přední 49mm vidlice Showa má vylepšené odpružení při nízkých rychlostech, které zlepšuje jízdní vlastnosti při intenzivním brzdění. Zadní tlumič Showa má také lepší parametry odpružení při nízkých rychlostech a zdokonaluje ovladatelnost při maximální akceleraci.

     

    Nové nastavení zadní brzdy

    Ve třídě MX2 mají velký význam i drobnosti. Nový materiál brzdových destiček u jednopístkového zadního třmenu zvyšuje výkonnostní parametry a výdrž v podmínkách bahnité tratě a celá soustava se obejde bez ochranného krytu 240mm brzdového kotouče s vlnitým vzorkem, čímž se snižuje hmotnost.

     

    Nový rám a zadní kyvná vidlice

    Nový model CRF250R dostal hliníkový rám s dvojitým nosníkem ze stávajícího modelu CRF450R a zadní kyvnou vidlici, která poskytuje dostatečnou boční a torzní tuhost nutnou pro dobré parametry zatáčení a záběru. Tužší stáčení dále zlepšuje stabilitu a vedení při nájezdu do oblouku, jeho projíždění i při vyjíždění z oblouku ven. 

     

    Systém řízení rozjezdu HRC

    Trojúrovňová kontrola rozjezdu motocyklu CRF250R, vyvinutá s pomocí závodníků HRC, umožní dosáhnout nejlepšího možného startu profesionálovi i začátečníkovi bez ohledu na jízdní podmínky.

     

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) změní výkon a točivý moment motoru. Vybrat si můžete ze tří map podle jízdních podmínek nebo preferencí řidiče: 1. režim je vyváženou standardní mapou, 2. režim je plynulý a 3. režim agresivní.

     

    VYSOKÝ VÝSTUPNÍ VÝKON

    Vynikající špičkový výkon, větší síla v nízkých a středních otáčkách.

    Jezdci na modelu CRF250R oceňují neuvěřitelnou živost čtyřventilového motoru DOHC ve vysokých otáčkách a zároveň i sílu v nízkých otáčkách. Tým HRC mu však chtěl dát ještě něco navíc. O 10 % vyššího točivého momentu v rozmezí 6–10 000 ot./min bylo dosaženo pomocí nového profilu vačky a tvarování sacích a výfukových kanálů, koruny pístu a spalovací komory a také díky novému časování výfukového ventilu. Druhý rychlostní stupeň je blíže třetímu, aby se motor při přeřazení vzhůru udržel v otáčkách, třetí a čtvrtý stupeň dále dostaly novou povrchovou úpravu pro zvýšení životnosti. A stejně jako u modelu CRF450R umožnilo přidání snímače polohy převodů použít tři specifické mapy zapalování pro první a druhý rychlostní stupeň, pro třetí, čtvrtý a pátý stupeň. 

    Systém řízení rozjezdu HRC

    Systém řízení rozjezdu HRC byl vytvořen s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

    Tenké čelní kanály vedou proud vzduchu k chladičům, což znamená větší objem.

    Síla od nízkých otáček přes střední až po fantastický výkon ve vysokých otáčkách. Motor modelu CRF250R je opravdový tahoun

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

    MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. A přesně k tomu slouží tlačítko volby režimu motoru se 3 režimy. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a hodí se do většiny podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

    VÝSLEDEK ZROZENÝ ZE ZÁVODŮ

    Zavěšení Showa bylo přepracováno, aby dokázalo zajistit lepší odpružení při nízkých rychlostech.

    Nový rám a zadní kyvná vidlice jsou u modelu CRF250R totožné s modelem CRF450R a mají pečlivě naladěné vyvážení tuhosti a zároveň nastavené lepší odpružení při nízkých rychlostech u plně nastavitelného předního i zadního zavěšení Showa. Výsledkem je lepší stabilita, pocit z jízdy a přesnost při projíždění rychlých oblouků s nerovným povrchem. Nové lehčí stupačky mají vnitřní konstrukci složenou ze čtyř vláken pro rychlejší čištění bláta, box pro akumulátor je nyní umístěn o 28 mm níže, aby se snížilo těžiště. Přední brzdový třmen využívá 30mm a 27mm pístky a brzdovou hadici s nízkou roztažností pro citlivé dávkování brzdné síly. Nový materiál zadního brzdového obložení zvyšuje odolnost.

    Řídítka Renthal

    Řídítka Renthal Fatbar snižují hmotnost systému řízení a mírně pohodlně pruží. Horní část přední vidlice umožňuje upevnění řídítek ve dvou polohách, které jsou od sebe vzdáleny 26 mm. Pokud držák otočíte o 180 stupňů, řídítka lze posunout o dalších 10 mm od základní polohy, takže máte k dispozici čtyři jedinečné jízdní polohy.

Technické parametry
Typ motoru:
DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
Vrtání x zdvih:
79mm x 50.9mm
Zdvihový objem:
249,4 ccm
Kompresní poměr:
13,9 : 1
Spouštění motoru:
Elektrický
Převodovka: :
5 rychlostí
Rozměry (D x Š x V): :
2 181 mm x 827 mm x 1 260 mm
Rozvor: :
1 486 mm
Výška sedla: :
957 mm
Světla výška: :
327 mm
Objem nádrže: :
6,3l
Pneumatiky - přední: :
80/100-21 Dunlop MX3S
Pneumatiky - zadní: :
100/90-19 Dunlop MX3S
Odpružení - přední: :
49 mm teleskopická vidlice Showa
Odpružení - zadní: :
Showa Monoshock se systémem Pro-Link
Brzdy - přední: :
260 mm hydraulická kotoučová
Brzdy - zadní: :
240 mm hydraulická kotoučová
Provozní hmotnost: :
108 kg
Barevná provedení
Extreme Red