CRF250R

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

Popis

Honda – CRF250R – Vylepšený pro vítězství

PŘIPRAVEN DO AKCE

Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.

Honda – CRF250R – Připravený do akce

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

TEMPO TŘÍDY 250 MX JE ZÁVRATNÉ.

My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící šestistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Honda – CRF250R – Volný pohyb

Honda – CRF250R – Připravený na pořádné závodění

Honda – CRF250R – Nejlepší zrychlení ve své třídě

Honda – CRF250R – Jezdíme rychleji

SYSTÉMOVÁ KONTROLA MOTOCYKLU CRF250R

Prohlédněte si vlastnosti tohoto motocyklu připraveného na závody.

Honda – CRF250R – Lehký podvozek ostrý jako břitva

LEHKÝ PODVOZEK OSTRÝ JAKO BŘITVA

Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

Honda – CRF250R – Nové odpružení Showa

NOVÉ ODPRUŽENÍ SHOWA

Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

Honda – CRF250R – Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

RYCHLÝ NÁJEZD, JEŠTĚ RYCHLEJŠÍ VÝJEZD

Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

Honda – CRF250R – Výkonnostní řešení

VÝKONNOSTNÍ ŘEŠENÍ

Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

Honda – CRF250R – Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

ŘÍZENÍ KONTROLY ROZJEZDU A PROKLUZOVÁNÍ KOL HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Honda – CRF250R – Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

TLAČÍTKO PRO ZMĚNU REŽIMU MOTORU (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

Honda – CRF250R – Tenčí kapotáž a snazší údržba

TENČÍ KAPOTÁŽ A SNAZŠÍ ÚDRŽBA

Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

 

Technické parametry
Typ motoru:
DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
Vrtání x zdvih:
79mm x 50.9mm
Zdvihový objem:
249,4 ccm
Kompresní poměr:
13,9 : 1
Spouštění motoru:
Elektrický
Převodovka:
5 rychlostí
Rozměry (D x Š x V:
2 181 mm x 827 mm x 1 260 mm
Rozvor: :
1 486 mm
Výška sedla:
957 mm
Světla výška:
327 mm
Objem nádrže:
6,3l
Pneumatiky - přední:
80/100-21 Dunlop MX3S
Pneumatiky - zadní:
100/90-19 Dunlop MX3S
Odpružení - přední:
49 mm teleskopická vidlice Showa
Odpružení - zadní:
Showa Monoshock se systémem Pro-Link
Brzdy - přední:
260 mm hydraulická kotoučová
Brzdy - zadní:
240 mm hydraulická kotoučová
Provozní hmotnost:
108 kg
Barevná provedení
Extreme Red