CRF1100L AFRICA TWIN

SKUTEČNÁ ODOLNOST

Popis

Model Africa Twin právě prošel modernizací. Stále je to úžasně agilní motocykl Adventure, tak jako doposud – s výkonem, který dokáže vyvinout maximální výkon – navíc s točivým momentem umožňujícím pomalou jízdu. Díky novému nastavitelnému štítu jsou silniční jízdy mnohem pohodlnější. Bezdušové pneumatiky umožňují snadné opravy. A možnost elektronického odpružení motocyklu Africa Twin ES s technologií Showa-EERA™ otevírá zcela nové obzory dobrodružství.

Silnější dvouválcový motor o objemu 1100 ccm

O 7 % vyšší točivý moment – díky vyladěnému systému sání a výfukovému systému – zaručuje pohotovou akceleraci, zejména při plném zatížení, a sytější zvuk.

Vyladění do terénu

Motocykl Africa Twin snadno zvládá všechno od šotolinových cest až po náročná stoupání díky odpružení s dlouhým zdvihem, nízké hmotnosti a vyladěné geometrii podvozku.

Mimořádná ochrana proti větru

Vyšší a širší štít se nastavuje do 5 poloh pro maximální viditelnost dopředu nebo maximální ochranu před větrem – stačí si vybrat.

Standardní bezdušové pneumatiky

Někdy v průběhu výpravy záleží na drobnostech: 21palcové přední / 18palcové zadní ráfky jsou nyní obuty do bezdušových pneumatik s upraveným designem paprsků pro snadné opravy na cestách.

Dynamické řízení 6osé jednotky IMU

Jednotka měření setrvačnosti monitoruje ve zlomku sekundy motocykl Africa Twin při brzdění, jízdě v zatáčkách a zrychlování, čímž poskytuje prvotřídní jízdní zážitek, který je modelu Africa Twin vrozený.

Dotyková obrazovka TFT

Kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto pro všechny funkce chytrého telefonu s plně přizpůsobitelným barevným 6,5palcovým displejem.

Nadupanější jízdní vlastnosti

Točivý moment zvládne jízdu blátem. Je také zárukou okamžité akcelerace potřebné pro bezpečné předjíždění, zejména ve dvou a při plném zatížení. Kapalinou chlazenému dvouválci s rozvodem OHC jsme tedy přidali 7 % navíc a k tomu ještě mnohem vyšší výkon odspodu a ve středním pásmu otáček. Díky vyššímu kompresnímu poměru, novému časování ventilů a modernizovanému sání a výfuku nedochází ke ztrátě výkonu – maximálně 75 kW (101 hp) – s přesnou odezvou a zpětnou vazbou elektronického ovládání plynu.

Pro překonávání limitů

Při jízdě v terénu jde o to najít rovnováhu, abyste mohli jet naplno. Přesně to tento podvozek zaručuje. Receptura je dokonalá: lehký ocelový rám, hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R a přišroubovaný pomocný rám poskytují správnou tuhost a zpětnou vazbu pro správnou trakci. Zavěšení Showa s dlouhým zdvihem – vpředu 230 mm a vzadu 220 mm – s aktualizovaným nastavením tlumí nerovnosti terénu a zaručuje úctyhodnou světlou výšku 250 mm, která umožňuje překonávat překážky. Pro přesné nastavení je zadní tlumič pracující se systémem Pro-Link plně nastavitelný pro kompresi a tlumení při roztažení. Nyní je k dispozici nová verze modelu Africa Twin s elektronickým zavěšením.

Pro každé dobrodružství

Model Africa Twin je vybaven elektronikou, která jízdu zpříjemňuje a zvyšuje její bezpečnost. Bez ohledu na trasu. Systém kontroly trakce Honda se 7 úrovněmi – řízený jednotkou IMU v 6 osách – sleduje trakci zadních kol a plynule zvyšuje hnací sílu na silnici i v terénu. 3stupňový systém řízení trakce k zamezení zvedání předního kola poskytuje požadovaný zdvih předního kola a náklonové ABS dodává plnou jistotu při brzdění. Připraveny jsou čtyři výchozí jízdní režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, navíc v režimu USER můžete nastavit plně uživatelský režim, a to ve všech parametrech.

Dvouspojková převodovka (DCT)

Můžete si vybrat motocykl Africa Twin se šestistupňovou převodovkou DCT, která zaručuje plynulé automatické řazení nahoru i dolů bez stresu, skvělé pro jízdu na dlouhé vzdálenosti. Prošla modernizací, takže působí přirozeně při startu i při nízkých rychlostech. Nastavitelná od pohodové jízdy až po špičkové sportovní výkony. Na manuální ovládání můžete přepnout také pomocí spouštěcích páček na levé ruce. A při jízdě v terénu se stisknutím přepínače G (na displeji TFT) sníží prokluzování spojky, čímž se zvýší trakce a vnímání záběru zadní pneumatiky.

CRF1100L Africa Twin ES

Vzali jsme to od podlahy. Důkladně. Motocykl Africa Twin ES je vybaven systémem elektronického nastavení odpružení Showa za jízdy (Showa-EERA™), což znamená optimální nastavení tlumení za všech okolností. Chcete dokonalé základní nastavení? Zvolte Střední. K dispozici jsou také režimy Tvrdé pro progresivní jízdu, cestování nebo přepravu spolujezdce a zavazadel, Měkké pro snadnou obratnost a Terénní pro přesné reakce zavěšení mimo asfalt. Uživatel má k dispozici úplné přizpůsobení (při stání) a během jízdy můžete přepínat mezi režimy – a nastavovat předpětí zadní pružiny. Africa Twin ES je také standardně vybaven vyhřívanými rukojeťmi a zásuvku ACC.

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam
Vrtání × zdvih:
92,0 mm x 81,5 mm
Karburace:
PGM-FI
Kompresní poměr:
10,1:1
Emise C02:
112g/km
Zdvihový objem motoru:
1084 cm3
Systém zapalování:
Electronické zapalování, digitální tranzistor
Max. výkon:
75 kW při 7 500 ot./min. (95/1/ES)
Max. točivý moment:
105 Nm při 6 250 ot./min. (95/1/ES)
Kapacita oleje:
4,9l
Startér:
elektrický
Vrtání škrticí klapky:
46 mm
Kapacita akumulátoru:
12V-6Ah Li-ion baterie
Úhel sklonu:
27,5°
Rozměry (D × Š × V):
2334 mm X 961 mm X 1391 mm
Typ rámu:
Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám
Objem palivové nádrže:
18,8 litru
Spotřeba paliva:
4,9 l/100 km (WMTC)
Světlá výška:
250 mm
Světlomety:
LED
Pohotovostní hmotnost:
226 kg
Výška sedla:
standardní výška 870 mm / snížená poloha 850 mm (možnost dokoupit nižší 825 mm, nebo vyšší 895 mm sedlo)
Závlek:
113 mm
Rozvor:
1575 mm
ABS System:
Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě
Přední brzdy:
Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS
Zadní brzdy:
Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu
Přední zavěšení:
převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm
Zadní zavěšení:
monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm
Přední pneumatiky:
Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET
Zadní pneumatiky:
Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET
Velikost přední pneumatiky:
90/90-21M/C 54H (bezdušová)
Velikost zadní pneumatiky:
150/70-R18M/C 70H (bezdušová)
Přední kola:
21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátovým výpletem
Zadní kola:
18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem
Spojka:
vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojka
Ovládání spojky:
spojkové lanko
Stálý převod:
Řetěz s těsnicími O-kroužky
Převodovka:
6stupňová
Typ převodovky:
6stupňová manuální se stálým záběrem
Quick Shifter:
V nabídce originálního příslušenství
12V Zásuvka:
V nabídce originálního příslušenství
Přístroje:
LCD displej a 6,5" TFT dotykový multifunkční přístrojový panel
Zadní světlo:
LED
Denní svícení:
Ano
Přisvětlování do zatáček:
Ne
Konektivita:
Bluetooth Audio a Apple CarPlay
USB zásuvka:
Ano (USB typ A, 1,5A)
Automatické vypínání směrovek:
Ano
Tempomat:
Ano
Upozornění na nouzové brždění:
Ano
Bezpečnost:
Immobilizér, (Alarm je v nabídce příslušenství)
Barevná provedení
Matt ballistic black metallic
Grand prix red
Pearl glare white (pouze verze ES)