Dokonalý vzhled
Náš ikonický styl začíná u 12litrové palivové nádrže – hladké, zaoblené a dokonale tvarované, s autentickými pryžovými kolenními chrániči zvyšujícími pohodlí. A vše, co může být – motor, rám a zavěšení – je lakováno černě, aby vypadalo elegantně a minimalisticky. Pryžové návleky chrání ramena vidlice stejně jako kdysi. Vysoká a široká řídítka umožňují vynikající ovládání a v souladu s tradicí řady CL odrážejí sugestivní vysoce posazený výfuk s výrazným vrtaným nerezovým tepelným štítem a dvojitým vývodem, který sedí přesně na svém místě.
Pro řidičské oprávnění skupiny A2
S maximálním výkonem 34 kW je model CL500 vhodný i pro jezdce s řidičským oprávněním A2. Charakter a průběh výkonu motoru jsou také dobře ovladatelné a nenáročné, zejména v nízkých otáčkách, takže jsou ideální pro začínající jezdce.
Osvětlení LED
Klasický kulatý světlomet vybavený čtyřmi jasnými žárovkami LED vyvolává impozantní dojem. Osvětlení LED je však také energeticky úsporné a chladnější a žárovky mají delší životnost. A co je nejdůležitější, mnohem lepší je i viditelnost pro ostatní účastníky silničního provozu.
Minimalistický displej LCD se všemi potřebnými údaji
Pouliční scrambler by měl být jednoduchý, a proto je v úhledném 100mm kroužku umístěn inverzní displej LCD. Zobrazené informace jsou přesně takové, jaké potřebujete, včetně ukazatele zařazeného převodového stupně, spotřeby paliva a šipek levého a pravého ukazatele směru.
Stabilita na silnici i v lehkém terénu
Přední 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 150 mm zaručuje pružné ovládání a zadní tlumiče Showa mají nastavitelné předpětí. Přední 19palcové kolo zaručuje vysokou stabilitu a 310mm plovoucí přední kotouč a dvoupístkový třmen zajišťují progresivní brzdnou sílu s ABS optimalizovaným pro terénní i silniční tratě.
Přirozená jízdní poloha s plochým sedlem
Pro snadné ovládání a zatáčení v městské zástavbě je jízdní poloha vzpřímená, s rukama a koleny umístěnými v pohodlné, přirozené poloze. Navíc poskytuje skvělý výhled do všech stran. Na plochém sedle je dostatek prostoru pro pohyb dozadu a dopředu, což umožňuje agresivnější přístup.
Ovládání antihoppingové spojky
Spojka motoru je navržená tak, aby vás podporovala při jízdě; pomáhá při lehkém zatížení páky a umožňuje plynulejší a snadnější řazení nahoru i dolů. Nemusíte také experimentovat s otáčkami motoru ani se obávat zablokování zadního kola při vícenásobné změně směru jízdy – o to se postará funkce řízení prokluzu.