Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.
Jeden středový tlumič výfuku
Klasický prvek u modelu CBR600RR. Agresivní, drobný, ukrytý pod zadním sedlem. Nic se mu nevyrovná.
Jízdní režimy
Je to jen na vás. Můžete si vybrat z 5 přednastavených režimů nebo nastavit zcela individuálně výkon motoru, brzdění motorem a systém kontroly trakce Honda (HSTC).
Křidélka přední kapotáže
Vytvářený přítlak udržuje zatížení přední pneumatiky při náklonu v zatáčce a při povolování přední brzdy.
Řadový čtyřválcový motor o objemu 600 cm³
Naladění pro maximální výkon ve vysokých otáčkách a široký rozsah točivého momentu ve středních otáčkách, abyste mohli tvrdě nastoupit a jít do toho ještě s větší vervou.
Elektronické řízení IMU fungující v 6 osách
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) čerpá informace z celého motocyklu 100krát za sekundu a řídí systémy HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola, náklonového ABS a systému pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou.
Standardně montované rychlořazení
Díky bleskurychlému řazení na vyšší stupně při plném plynu bez spojky a automatické podřazování s blipperem se můžete soustředit na to
Pokročilé jízdní technologie
Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.
DNA těch pravých supersportů
Řadový čtyřválcový motor
600 ccm
Maximální výkon
89 kW
Maximální točivý moment
63 Nm
Pohotovostní hmotnost
193 kg
Naše nejrychlejší motocykly jsou nejúžasnější v detailech
Tříbarevné lakování CBR - Závodní vzor, který vítězí: červená jako vášeň, modrá jako technické schopnosti a bílá pro zákazníky motoristického sportu.
Schválený od těch nejlepších Stejně jako CBR1000RR-R, i model CBR600RR navrhli inženýři týmu HRC. Hrdě nosí jejich pečeť.
Okřídlené logo Honda - najdete stejně jako na úžasném modelu RC213V-S pouze na našich prémiových motocyklech.
Sada příslušenství „Racing“
Přidejte ještě víc stylu supersportu ze závodních boxů. Kryt sedla v červené nebo černé barvě dodává jednomístnému sedlu elegantní vzhled a pruhy na kolech zvýrazňují ráfky. Kryt nádrže dokonale chrání lak před poškozením od zipů a další závodní detail je víčko plnicího otvoru oleje.
Sada příslušenství „Comfort“
Hledáte při jízdách na delší vzdálenosti klikaté silnice? Dodejte své CBR600RR trochu praktičnosti. Ochranná fólie na displej odolává poškrábání a brašna na sedlo zvyšuje přepravní kapacitu. Vyhřívané rukojeti udrží ruce v teple i v chladnějších dnech a díky zásuvce USB typu C budete moct na cestách nabíjet chytrý telefon.
Výkon získaný při závodech
Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.
Specifikace MotoGP
Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.