CBR600RR

PROBUĎTE V SOBĚ ZÁVODNICKÉHO DUCHA

Popis

Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.

CBR600RR – jeden středový tlumič výfuku

Jeden středový tlumič výfuku

Klasický prvek u modelu CBR600RR. Agresivní, drobný, ukrytý pod zadním sedlem. Nic se mu nevyrovná.

Detail jezdce za řídítky CBR600RR

Jízdní režimy

Je to jen na vás. Můžete si vybrat z 5 přednastavených režimů nebo nastavit zcela individuálně výkon motoru, brzdění motorem a systém kontroly trakce Honda (HSTC).

CBR600RR – detail přední kapotáže

Křidélka přední kapotáže

Vytvářený přítlak udržuje zatížení přední pneumatiky při náklonu v zatáčce a při povolování přední brzdy.

Řadový čtyřválcový motor o objemu 600 cm³ z modelu CBR600R

Řadový čtyřválcový motor o objemu 600 cm³

Naladění pro maximální výkon ve vysokých otáčkách a široký rozsah točivého momentu ve středních otáčkách, abyste mohli tvrdě nastoupit a jít do toho ještě s větší vervou.

CBR600RR – systém elektronického řízení Bosch IMU fungující v 6 osách

Elektronické řízení IMU fungující v 6 osách

Jednotka měření setrvačnosti (IMU) čerpá informace z celého motocyklu 100krát za sekundu a řídí systémy HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola, náklonového ABS a systému pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou.

CBR600RR – Standardně montované rychlořazení

Standardně montované rychlořazení

Díky bleskurychlému řazení na vyšší stupně při plném plynu bez spojky a automatické podřazování s blipperem se můžete soustředit na to 

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Pokročilé jízdní technologie

Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.

DNA těch pravých supersportů

Řadový čtyřválcový motor

600 ccm

Maximální výkon

89 kW

Maximální točivý moment

63 Nm

Pohotovostní hmotnost

193 kg

Naše nejrychlejší motocykly jsou nejúžasnější v detailech

Tříbarevné lakování CBR - Závodní vzor, který vítězí: červená jako vášeň, modrá jako technické schopnosti a bílá pro zákazníky motoristického sportu.

Schválený od těch nejlepších Stejně jako CBR1000RR-R, i model CBR600RR navrhli inženýři týmu HRC. Hrdě nosí jejich pečeť.

Okřídlené logo Honda - najdete stejně jako na úžasném modelu RC213V-S pouze na našich prémiových motocyklech.

CBR600RR– dynamický snímek z boku na okruhu

Snímky CBR600RR se závodní sadou příslušenství „Racing“

Sada příslušenství „Racing“

Přidejte ještě víc stylu supersportu ze závodních boxů. Kryt sedla v červené nebo černé barvě dodává jednomístnému sedlu elegantní vzhled a pruhy na kolech zvýrazňují ráfky. Kryt nádrže dokonale chrání lak před poškozením od zipů a další závodní detail je víčko plnicího otvoru oleje.

CBR600RR se sadou příslušenství „Touring“

Sada příslušenství „Comfort“

Hledáte při jízdách na delší vzdálenosti klikaté silnice? Dodejte své CBR600RR trochu praktičnosti. Ochranná fólie na displej odolává poškrábání a brašna na sedlo zvyšuje přepravní kapacitu. Vyhřívané rukojeti udrží ruce v teple i v chladnějších dnech a díky zásuvce USB typu C budete moct na cestách nabíjet chytrý telefon.

Snímky CBR600RR se závodní sadou příslušenství „Racing“

 

 

Výkon získaný při závodech

Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Specifikace MotoGP

Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Podvozek rychlý jako břitva

Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu. 

Pokročilé jízdní technologie

Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Barevná provedení
Matte Ballistic Black Metallic
Grand Prix Red