CBR1000RR-R FIREBLADE ( SP )

ZROZEN K ZÁVODĚNÍ

Popis

Podívejte se na jedinečné prvky, které z CBR1000RR-R Fireblade SP činí model zrozený k závodění.

ZROZEN K ZÁVODĚNÍ

Nemusíte mít žádné pochyby. Motocykl CBR1000RR-R Fireblade SP je zkonstruovaný pro jízdu na závodní dráze. To je to pravé místo, kam patří. Má stejnou startovní čáru jako standardní model Fireblade. Odlišuje ho ovšem úplné odpružení Öhlins (S-EC), hlavní válec Brembo, brzdová páka, přední a zadní třmeny a univerzální rychlořazení. Motor s dílčími vačkami, který se pyšní špičkovým maximálním výkonem 160 kW, má ještě lepší a silnější zrychlení v nízkých a středních otáčkách a propracované řízení trakce systému HSTC. Motocykl Fireblade SP disponuje světly, směrovkami, systémem Smart Key a je plně homologován pro jízdu na silnici. Zároveň je však ztělesněním dokonalého závodního motocyklu. V každé zatáčce si s ním zaručeně užijete pěknou dávku adrenalinu.adrenalinu.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP s brzdami Brembo

PŘEDNÍ A ZADNÍ TŘMENY BREMBO, KTERÉ SE POSTARAJÍ O BRZDNÝ VÝKON ZÁVODNÍCH PARAMETRŮ

Radiální čtyřpístkové třmeny Stylema, které se doslova zakusují do 330mm kotoučů, vyvíjejí neskutečnou brzdnou sílu. Třmeny jsou ovládány brzdovou pákou / hlavním válcem Brembo. To vše doplňuje zadní třmen Brembo.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP s vysoce účinným titanovým tlumičem výfuku Akrapovič a novým designem výfuku

LEHKÝ VYSOCE ÚČINNÝ TITANOVÝ TLUMIČ VÝFUKU AKRAPOVIČ A NOVÝ DESIGN VÝFUKU

Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok plynu a lepší výkon. Systém pohání kompaktní titanový tlumič výfuku Akrapovič, který stejným dílem nabízí volně průtočnou výkonnost.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP s rychlejším rychlořazením

RYCHLEJŠÍ RYCHLOŘAZENÍ ZARUČUJE PLYNULÉ A OKAMŽITÉ PŘEŘAZOVÁNÍ

Univerzální rychlořazení je nyní ještě rychlejší. Díky postupnému vývoji dochází během řazení ke kratší době spotřeby paliva a po řazení nastupuje plynulejší točivý moment. Výsledek je jasný. S každým přeřazením získáte větší a větší rychlost.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP s vysokoobrátkovým motorem

VYSOKOOBRÁTKOVÝ ŘADOVÝ ČTYŘVÁLCOVÝ MOTOR DOHC S EXTRA VÝKONEM V NÍZKÝCH A STŘEDNÍCH OTÁČKÁCH

Novinky týkající se sacích otvorů motoru o objemu 1 000 ccm, komory nuceného sání vzduchu motoru, výfukového systému 4-2-1 a vylepšení převodovky v nízkých až středních otáčkách. Prostřednictvím plynové rukojeti máte k dispozici obrovský maximální výkon – 160 kW při 14 500 ot./min. Nový software HSTC se postará o propracovanou odezvu a jemnější cit pro trakci.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP s předním vzduchovým kanálem HRC

PŘEDNÍ VZDUCHOVÝ KANÁL HRC GENERUJE VÝKON A KONSTRUKCE S KŘIDÉLKY SE POSTARÁ O STABILITU PŘI VYSOKÝCH RYCHLOSTECH.

Aerodynamika závodního motocyklu RC213V MotoGP zahrnuje konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení a stabilitu při vysokých rychlostech. Přední vzduchový kanál s designem HRC směřuje vzduch pod vysokým tlakem přímo přes přední hlavu do komory, čímž se docílí špičkového maximálního výkonu.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP se odpružením Öhlins (S-EC)

ODPRUŽENÍ ÖHLINS (S-EC) ZAJIŠŤUJE DOKONALOU REAKCI ZAVĚŠENÍ

Semiaktivní odpružení Öhlins S-EC nabízí neuvěřitelnou reakci zavěšení kol. 43mm vidlice NPX USD využívá systém tlakového tlumení, který minimalizuje kavitaci, což vede ke stabilnějšímu ovládání, lepší absorpci nárazů při vysokých rychlostech a zpětné vazbě.

 

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC
Vrtání × zdvih:
81 mm x 48,5 mm
Karburace:
PGM-FI
Kompresní poměr:
13,0 : 1
Zdvihový objem motoru:
999,9 cm3
Systém zapalování:
Elektronické zapalování, digitální tranzistor
Kapacita oleje:
3,8 l
Startér:
Elektrický
Vrtání škrticí klapky:
52 mm
Kapacita akumulátoru (V – Ah):
12-2Li-ion
Úhel sklonu:
24,1°
Rozměry (D × Š × V):
2 099 mm x 762,4 mm x 1 136 mm
Typ rámu:
Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivové nádrže:
16,1 litru
Spotřeba paliva:
6,21 l/100 km
Světlá výška:
118,6 mm
Světlomety:
LED
Pohotovostní hmotnost:
201,3 kg
Výška sedla:
831 mm
Závlek:
101,4 mm
Rozvor:
1455 mm
Spojka:
Vícelamelová hydraulická v olejové lázni
Ovládání spojky:
Lanko
Stálý převod:
Řetěz
Převodovka:
6 rychlostí
Typ převodovky:
Manuální převodovka
ABS System:
dvoukanálové ABS s IMU
Přední brzdy:
330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo
Zadní brzdy:
220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo
Přední zavěšení:
Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm
Zadní zavěšení:
Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link
Přední pneumatiky:
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Velikost přední pneumatiky:
120/70-ZR17
Velikost zadní pneumatiky:
200/55-ZR17
Zadní pneumatiky:
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Přední kola:
17" 3,5
Zadní kola:
17" 6,0
12V Zásuvka:
Volitelná USB zásuvka
Přístroje:
Barevný TFT dislej
Zadné světlo:
LED
USB zásuvka:
Volitelné
Spotřeba paliva:
6,6 l / 100 km
Barevná provedení
Grand Prix Red
Matte Pearl Morion Black
Pearl Glare White 30th Anniversary 2022