Hliníková kyvná vidlice – založená na konstrukci používané u modelu RC213V-S – je s délkou 622,7 mm o 30,5 mm delší, avšak váží naprosto stejně jako předchozí konstrukce. Její horizontální tuhost je o 15 % nižší a vertikální tuhost udržuje neuvěřitelnou přilnavost zadní pneumatiky – a s ní i pocit kontroly.
Model CBR1000RR-R Fireblade SP je vybaven systémem řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol ke startům při závodech. Ten omezuje otáčky motoru vždy při 6 000, 7 000, 8 000 a 9 000 ot/min, a to i při plně otevřené škrticí klapce, což vám umožní soustředit se na samotné uvolnění spojky. Standardně je také vybaven rychlořazením s parametry optimalizovanými k jízdě na závodní dráze a k dokonalé spolehlivosti.
Přepínatelné režimy ABS
Aby byl systém ABS flexibilní, zahrnuje systém pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou (RLC) a dále dva přepínatelné režimy. Režim SPORT se zaměřuje na silniční jízdu s vysokou brzdnou silou a nízkým houpáním, režim TRACK nabízí vysoce účinné a výrazné brzdění při mnohem vyšších okruhových rychlostech. Oba režimy řídí šestiosá jednotka měření setrvačnosti (IMU).

ZÁVODNÍ DRÁHA JE VAŠÍM HŘIŠTĚM
Tímto žijete – a skutečně ožíváte. Výkon znamená všechno, takže kdykoli dostanete příležitost nabrat rychlost.
Vytvořili jsme pro vás nový model CBR1000RR-R Fireblade SP. Začíná ve stejném startovacím pruhu jako CBR1000RR-R – což znamená technologii MotoGP u motoru, podvozku a v aerodynamice. Přidali jsme ale ještě elektronické odpružení Öhlins (S-EC) druhé generace a k němu vylepšené uživatelské rozhraní, aby bylo možné systém individuálně využívat. Dále novou sadu úprav brzd v balíčku Brembo s předními brzdovými třmeny Stylema, brzdovými páčkami a zadním třmenem. Model CBR1000RR-R SP není konstruován s ohledem na potřeby silničního jezdce – patří na závodní trať. Je sice schválen k provozu na veřejných komunikacích, má osvětlení, ukazatele směru, plnobarevný TFT displej a klíč Honda Smart Key, ale zůstává naším dokonalým vyjádřením čisté supersportovní agrese. Užijte si to.