CB650R Neo Sports Café

Minimalistická dokonalost

Popis

Právě tady se skrývá ryzí kouzlo čtyřválce. CB650R je naháč s nesmírně příjemnými parametry při jízdách městem i zatáčkami v okolí. Má výbornou akceleraci, lehkost, obratnost a ostrý styl inspirovaný modelem CB1000R Neo Sports Café. Když k tomu přidáte špičkovou techniku a možnost jezdit na svém prvním motocyklu s novým neuvěřitelným systémem E-Clutch od Hondy, může být méně někdy opravdu více.

NOVINKA 2024 - světově první spojka Honda E-Clutch pro motocykly o technologii elektronické spojky Honda E-Clutch pro motocykly, prvním* systému automatického ovládání spojky na světě pro vícestupňové motocyklové převodovky, který umožňuje plynulé rozjíždění a řazení převodových stupňů a zastavení, aniž by jezdec musel ovládat spojkovou páčku.

Honda E-Clutch využívá technologii elektronického ovládání, která poskytuje okamžité, jemně vyladěné ovládání spojky pro optimální výkon v situacích, kdy se mění hnací síla, jako je uvedení motocyklu do pohybu, řazení převodových stupňů a zastavení, aby se dosáhlo plynulého rozjíždění a řazení a zastavení přirozeněji nežli při klasickém manuálním řazení.

Pro splnění širokého spektra požadavků jezdce lze spojku ovládat jako na běžném motocyklu s manuálním uchopením za páčku spojky, i když je spojka ovládána elektronicky. To umožňuje, aby systém využívalo více jezdců s různými jízdními zkušenostmi a dovednostmi, kteří se mohou soustředit na zábavu z jízdy ve větším pohodlí.

Jelikož lehký a kompaktní systém lze instalovat bez větších změn ve stávajícím uspořádání motoru, plánuje Honda v budoucnu instalovat E-Clutch ve své modelové řade FUN.

 

Výkon pro jízdu

Všechno máte v pravé ruce. Řadový čtyřválcový motor s rozvodem DOHC dosahuje maximálního výkonu 70 kW (94 k) až do vysokých 12 000 ot/min a točivého momentu 63 Nm. Pro držitele řidičského průkazu skupiny A2 je k dispozici přestavba na výkon 35 kW (provádí ji prodejce Honda), která je po získání řidičského průkazu skupiny A připravena pro plný výkon. Protože výkon potřebuje kontrolu, brání antihoppingová pomocná kluzná spojka zablokování zadního kola při prudkém brzdění a podřazování. A aby byla viditelnost na silnici na vyšší úrovni, aktivuje systém nouzového zastavení (ESS) při prudkém zastavení zadní výstražná světla.

 

NÁVYKOVÉ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ

Buďte ve spojení

Tento motocykl vám kryje záda. Zcela novým vybavením je 5" plnobarevný TFT displej, který se ovládá podsvícenými spínači na řídítkách s velmi přirozenou polohou ruky umožňující dokonalou viditelnost za všech podmínek. Obě komponenty byly navrženy tak, aby se snadno používaly, a displej je navržen tak, aby minimalizoval odlesky při jasném slunečním světle. Nabízí také plnou konektivitu prostřednictvím aplikace Honda RoadSync app. Jako první ve své třídě můžete s chytrými telefony se systémem Android a iOS během jízdy využívat navigaci na displeji, uskutečňovat a přijímat hovory nebo poslouchat hudbu.

 

Systém E-Clutch – Jízda na nové úrovni

Jedinečná spojka E-Clutch od společnosti Honda přináší zábavu. A možnost volby. Spojku můžete používat běžným způsobem. Nebo nechat práci na spojce E-Clutch a páčku spojky vůbec nepoužít. A to je vše. Při rozjezdu z místa, řazení nahoru a dolů a zastavování stačí pouze ovládat řazení. Systém E-Clutch se postará o zbytek, hladce a okamžitě jako zkušený sportovní jezdec. Lépe se ovládá, ať už projíždíte zatáčkami nebo hustým provozem.  A potřebujete z nějakého důvodu spojku? Žádný problém. Kdykoli ji můžete použít.

 

Nový 5palcový plnobarevný TFT displej

Nový 5" displej s podsvícením pro lepší čitelnost a technologií optického lepení pro potlačení odlesků se intuitivně používá a podporuje připojení chytrých telefonů pomocí aplikace Honda RoadSync.

 

Nový agilní styl

Neo Sports Café jde s dobou. Přiléhavé hrany naznačují novou sofistikovanost, která se snoubí s minimalistickou a vzhůru vysunutou zadní částí a novým ostře řezaným LED světlometem.

 

Řadový čtyřválcový motor

Jediný čtyřválcový naháč. Nic jiného se nevyrovná plynulému průletu středními otáčkami, elektrizujícímu přechodu do vysokých otáček a tónu výfuku, který vzbuzuje adrenalin.

 

Systém kontroly trakce Honda (HSTC)

Systém HSTC hladce reguluje přilnavost zadního kola na mokru i suchu, takže jízda po rušné ulici nebo dynamický průjezd sérií zatáček je vždy vzrušující.

 

Vysoce kvalitní odpružení a brzdy

Přední vidlice Showa 41 mm SFF-BP USD zaručuje přesné ovládání a cit pro přilnavost přední pneumatiky. Dva radiálně uložené čtyřpístkové třmeny pevně svírají 310mm vlnité kotouče.

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC se 16 ventily
Zdvihový objem motoru:
649 cm3
Max. výkon:
70 kW při 12 000 ot./min.
Max. točivý moment:
63 Nm při 9 500 ot./min
Pohotovostní hmotnost:
202 kg
Výška sedla:
810 mm
Objem palivové nádrže:
15,4 litru
Spotřeba paliva:
4,9 l/100 km
Převodovka:
6stupňová manuální
Vrtání × zdvih:
67 mm x 46 mm
Karburace:
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr:
11.6
Emise C02 (g/km):
112
Startér:
Elektrický
Vrtání škrticí klapky:
32
Přední brzdy:
dva 310mm x 4,5mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny
Zadní brzdy:
Hydraulický 240mm x 5mm kotouč s jednopístovým třmenem a ABS
Přední zavěšení:
41mm obrácená teleskopická vidlice
Zadní zavěšení:
Tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím s 10 úrovněmi nastavení, hliníková kyvná vidlice
Velikost přední pneumatiky:
120/70ZR17M/C
Velikost zadní pneumatiky:
180/55ZR17M/C
Přední kola:
17M/C X MT3,50 litý z hliníku
Zadní kola:
17M/C X MT5,50 litý z hliníku
ABS System:
dvoukanálové s ABS
Kapacita akumulátoru:
YTZ10/FTZ10S 8,6h MF
Úhel sklonu:
25,5°
Rozměry:
2 120 mm x 780 mm x 1 075 mm
Typ rámu:
Ocelový
Světlá výška:
150 mm
Světlomety:
LED
Závlek:
101 mm
Rozvor:
1 450 mm
Spojka:
Vícelamelová v olejové lázni
Stálý převod:
O-kroužkový řetěz
Zadní světlo:
LED
Barevná provedení
Candy chromosphere red
Pearl Smokey Grey
Matte Laurel Green Metallic
Matt gunpowder black metallic