CBR1000RR-R FIREBLADE ( SP )

Novinka 2020

Popis

Podívejte se na jedinečné prvky, které z CBR1000RR-R Fireblade SP činí model zrozený k závodění.

Elektronicky řízené odpružení Öhlins druhé generace (S-EC)

Vidlice Öhlins NPX využívá systém tlakového tlumení, který minimalizuje kavitaci, což vede ke stabilnější regulaci tlumení a lepší absorpci nárazů při vysokých rychlostech. Získáte také lepší cit pro přilnavost přední pneumatiky. Zadní tlumič je také značky Öhlins. Horní úchyt se připojuje k zadní části motoru, a umožňuje tak lepší ovladatelnost při vysokých rychlostech.

Přední brzdové třmeny Brembo Stylema

Neuvěřitelnou brzdnou sílu zajišťují nejnovější monoblokové čtyřpístkové radiální přední brzdové třmeny Brembo Stylema – doplněné brzdovou páčkou a hlavním válcem Brembo. Třmeny udržují tuhost, avšak jsou o 7 % lehčí a mají menší objem vnitřní kapaliny umožňující bezprostřední reakci.

Kyvná vidlice inspirovaná modelem RC213V-S

Hliníková kyvná vidlice – založená na konstrukci používané u modelu RC213V-S – je s délkou 622,7 mm o 30,5 mm delší, avšak váží naprosto stejně jako předchozí konstrukce. Její horizontální tuhost je o 15 % nižší a vertikální tuhost udržuje neuvěřitelnou přilnavost zadní pneumatiky – a s ní i pocit kontroly.

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol na rychlé rozjezdy

Model CBR1000RR-R Fireblade SP je vybaven systémem řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol ke startům při závodech. Ten omezuje otáčky motoru vždy při 6 000, 7 000, 8 000 a 9 000 ot/min, a to i při plně otevřené škrticí klapce, což vám umožní soustředit se na samotné uvolnění spojky. Standardně je také vybaven rychlořazením s parametry optimalizovanými k jízdě na závodní dráze a k dokonalé spolehlivosti.

Přepínatelné režimy ABS

Aby byl systém ABS flexibilní, zahrnuje systém pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou (RLC) a dále dva přepínatelné režimy. Režim SPORT se zaměřuje na silniční jízdu s vysokou brzdnou silou a nízkým houpáním, režim TRACK nabízí vysoce účinné a výrazné brzdění při mnohem vyšších okruhových rychlostech. Oba režimy řídí šestiosá jednotka měření setrvačnosti (IMU).

ZÁVODNÍ DRÁHA JE VAŠÍM HŘIŠTĚM

Tímto žijete – a skutečně ožíváte. Výkon znamená všechno, takže kdykoli dostanete příležitost nabrat rychlost.

Vytvořili jsme pro vás nový model CBR1000RR-R Fireblade SP. Začíná ve stejném startovacím pruhu jako CBR1000RR-R – což znamená technologii MotoGP u motoru, podvozku a v aerodynamice. Přidali jsme ale ještě elektronické odpružení Öhlins (S-EC) druhé generace a k němu vylepšené uživatelské rozhraní, aby bylo možné systém individuálně využívat. Dále novou sadu úprav brzd v balíčku Brembo s předními brzdovými třmeny Stylema, brzdovými páčkami a zadním třmenem. Model CBR1000RR-R SP není konstruován s ohledem na potřeby silničního jezdce – patří na závodní trať. Je sice schválen k provozu na veřejných komunikacích, má osvětlení, ukazatele směru, plnobarevný TFT displej a klíč Honda Smart Key, ale zůstává naším dokonalým vyjádřením čisté supersportovní agrese. Užijte si to.

 

 

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC
Vrtání × zdvih:
81 mm x 48,5 mm
Karburace:
PGM-FI
Kompresní poměr:
13,0 : 1
Zdvihový objem motoru:
999,9 cm3
Systém zapalování:
Elektronické zapalování, digitální tranzistor
Kapacita oleje:
3,8 l
Startér:
Elektrický
Vrtání škrticí klapky:
52 mm
Kapacita akumulátoru (V – Ah):
12-2Li-ion
Úhel sklonu:
24,1°
Rozměry (D × Š × V):
2 099 mm x 762,4 mm x 1 136 mm
Typ rámu:
Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivové nádrže:
16,1 litru
Spotřeba paliva:
6,21 l/100 km
Světlá výška:
118,6 mm
Světlomety:
LED
Pohotovostní hmotnost:
201,3 kg
Výška sedla:
831 mm
Závlek:
101,4 mm
Rozvor:
1455 mm
Spojka:
Vícelamelová hydraulická v olejové lázni
Ovládání spojky:
Lanko
Stálý převod:
Řetěz
Převodovka:
6 rychlostí
Typ převodovky:
Manuální převodovka
ABS System:
dvoukanálové ABS s IMU
Přední brzdy:
330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo
Zadní brzdy:
220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo
Přední zavěšení:
Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm
Zadní zavěšení:
Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link
Přední pneumatiky:
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Velikost přední pneumatiky:
120/70-ZR17
Velikost zadní pneumatiky:
200/55-ZR17
Zadní pneumatiky:
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Přední kola:
17" 3,5
Zadní kola:
17" 6,0
12V Zásuvka:
Volitelná USB zásuvka
Přístroje:
Barevný TFT dislej
Zadné světlo:
LED
USB zásuvka:
Volitelné
Barevná provedení
Grand Prix Red
Matte Pearl Morion Black