CRF 450L

novinka 2019 - Dvouúčelový stroj snů

Popis

Čekání skončilo. Dvouúčelový motocykl, o kterém jste tak dlouho snili, je tady. CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy.

Pojďme změnit definici dvouúčelového zaměření
Krocení modelu CRF450R pro silnici.

MOdel CRF450L vypadá jako CRF450R z jistého důvodu. Je to totiž CRF450R. Má stejný rám z hliníkových nosníků, motor 449 ccm Unicam a odpružení Showa. Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj s větším momentem ve spodní části spektra, šestistupňovou převodovkou, plnou homologací pro jízdu po silnici a sadou ostrého LED osvětlení. A vyrábí se pomocí vysoce kvalitního inženýrství, kterým je značka Honda proslavená.

Motor vyladěný k jízdě

Jízda mimo silnici zahrnuje různorodé podmínky. Aby byl motor modelu CRF450L využitelnější – se silným a plynulým točivým momentem k dosažení maximální trakce zadního kola – zajistili jsme mu o 13 % větší setrvačnost klikové hřídele a navíc jsme upravili časování ventilů. Protože když protáčíte zadní kolo, tak nikam nejedete.

Vyváženost výkonu
A proč je to důležité…

Čtyřventilový motor Unicam modelu CRF450L o obsahu 449 ccm s elektrickým startérem poskytuje hladké rozprostření momentu od nízkých otáček a pomáhá zadní pneumatice v záběru bez ohledu na stav podkladu. Byl vyvinut ve spojení s endurem CRF450RX a vyznačuje se těžší klikovou hřídelí a kompresním poměrem 12,0:1. Píst využívá 3 kroužky pro dlouhodobou výdrž a ACG bylo vylepšeno k zajištění elektřiny pro světla a udržování baterie nabité při jízdě v nízkých otáčkách.

Obratnost a navíc stabilita znamená jistotu.
Výkon mimo silnice s chováním silničního elegána.

Vyladěná rovnováha tuhosti mezi hliníkovým rámem modelu CRF450L a kyvnou vidlicí zajišťuje pevnost, stabilitu a také dobrý pocit. 49mm vidlice Showa USD a zadní odpružení Poŕo-Link jsou plně nastavitelné pomocí hodnot pružin a tlumení konkrétně určených k použití v terénu. 18palcové zadní kolo s rozetou typu cush drive k ochraně převodovky a řetězu umožňuje volbu pneumatiky a 260mm přední kotouč s vlnitým vzorem a dvoupístovým třmenem doplněný 140mm zadním kotoučem a jednopístovým třmenem slouží k citlivému, ale účinnému brzdění.

Technické parametry
Motor:
DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
Vrtání × zdvih (mm):
96.0mm x 62.1mm
Karburace:
Vstřikování paliva
Kompresní poměr:
12,0:1
Zdvihový objem motoru (cm3):
449 cc
Systém zapalování:
Digitální CDI
Startér:
Elektrický
Přední brzdy:
260 mm hydraulická kotoučová
Zadní brzdy:
240 mm hydraulická kotoučová
Přední zavěšení:
49 mm USD vidlice Showa
Zadní zavěšení:
Showa Monoshock se systémem Pro-Link
Velikost přední pneumatiky:
80/100-21
Velikost zadní pneumatiky:
120/80-18
Přední kola:
Lité hliníkové
Zadní kola:
Lité hliníkové
Úhel sklonu:
28,5°
Rozměry (D × Š × V) (mm):
2 280 mm x 825 mm x 1 260 mm
Typ rámu:
Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivové nádrže (litry):
7,6 l
Světlá výška (mm):
315 mm
Pohotovostní hmotnost (kg):
130,8 kg
Výška sedla (mm):
940 mm
Závlek (mm):
122 mm
Rozvor (mm):
1 500 mm
Spojka:
V olejové lázni
Stálý převod:
Řetěz
Barevná provedení
Extreme Red