Je čas. Čas vyrazit. Čas osvobodit se a ucítit, jak se vaše pneumatiky zakousnou do hlíny a odvezou vás tam, kam potřebujete – za hranice všedních dnů. Motocykl pod vámi je nástroj, váš nástroj. A společně s ním jste jeden celek. To je Africa Twin. Zrozený z nespočetných kilometrů na cestě. Pro jízdu vašeho života.
Motocykl Africa Twin je zkonstruován k posouvání limitů. Díky odlehčenému hlavnímu rámu a hliníkové kyvné vidlici, která je podobná jako u modelu CRF450R a je přizpůsobená 45mm převrácené přední vidlici Showa s dlouhým zdvihem a zadnímu tlumiči s oddělenými nádržkami, je ovládání v terénu přesné a svižné, ať už se řítíte rychlou štěrkovou stezkou, nebo šplháte po kamenitém svahu.

VÝKONNĚJŠÍ MOTOR O OBJEMU 1100 CCM
Maximální výkon a točivý moment jsou nyní o 5 kW, resp. 5 Nm vyšší, a řadový dvouválcový motor je silnější v celém rozsahu otáček. Účinnost sacího a výfukového systému byla pečlivě optimalizována pomocí nové elektronické řídicí jednotky (ECU) a tělesa škrticí klapky, které zásobuje přepracovanou hlavu válců. Výsledkem je citlivější ovládání plynu a svěží reakce.

DUÁLNÍ LED SVĚTLOMETY S DRL
Nový, okamžitě rozeznatelný duální LED světlomet, který stroji dodává agresivní vzhled, poskytuje pronikavý paprsek a je také vybaven duálními světly pro denní svícení (DRL), která se automaticky přizpůsobují intenzitě okolního světla, a tím zvyšují bezpečnost bez ohledu na podmínky.

Umožní vám plně se zapojit. Plnobarevný dotykový displej TFT s úhlopříčkou 6,5 palce nabízí podmanivý výběr režimů jízdy, snadné ovládání navigace a připojení Bluetooth pro chytrý telefon nebo zvukový systém. Aplikace Apple CarPlay® nabízí bezproblémové zrcadlení a správu aplikací pro zařízení iPhone nebo uskutečňování hovorů přes dotykový displej.
SYSTÉM NÁKLONOVÉHO ABS PRO JÍZDU V ZATÁČKÁCH A SYSTÉM ESS
Systém ABS řízený jednotkou IMU reguluje brzdnou sílu s ohledem na úhel náklonu, rychlost zpomalení a poměr prokluzu předního a zadního kola, a udržuje tak trakci na hranici přilnavosti. Současně je také kontrolován zdvih zadního kola. K dispozici jsou terénní nastavení a systém ABS zadní brzdy, který lze rovněž vypnout. Světelná signalizace při nouzovém brzdění (ESS) upozorňuje řidiče jedoucí za motocyklem na situaci, kdy je nutné prudce zastavit.

DOKONALÝ VÝKON V TERÉNU
Nové šasi, kapotáž a jízdní poloha zajišťují kontrolu v terénu.
Protože v terénu kontrola znamená všechno. Proto jsme zcela přebudovali šasi i lehčí hlavní rám motocyklu Africa Twin; hliníkovou kyvnou vidlici ve stylu CRF450R a šroubovací hliníkový zadní pomocný rám jsme sladili s nastavitelnými dlouhými předními vidlicemi Showa a zadním tlumičem. Jízdní poloha je rovněž přizpůsobená pro sezení i stání s vysokými řídítky a konturovaným, štíhlejším sedlem. Sportovní kapotáž ve stylu rally je stejně štíhlá s kompaktním předním krytem a štítem. Duální reflektory s plným LED světlem využívají automatickou technologii DRL pro pronikavou svítivost a konzistentní viditelnost během dne.

POKROČILÉ TECHNOLOGIE PRO PŘEKONÁVÁNÍ LIMITŮ.
Máte rádi výzvy. A my také.
Skutečný test toho, co je kde možné. Vyrobili jsme nový model Africa Twin, abychom posunuli hranice. Zvýšený objem motoru zesiluje točivý moment v polovině rozsahu – s maximálním vrcholem 5 Nm pro nepolevující lineární hnací výkon – a zvyšuje špičkový výkon o dalších 5 kW. Výfukový systém v závodním stylu volně dýchá s praskotem, který upoutá váš sluch.

Řízení IMU
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách nepřetržitě monitoruje dynamické pohyby pro přesné řízení systému kontroly trakce Honda (HSTC), systému zamezujícího zvedání předního kola a brzdy motoru prostřednictvím čtyř výchozích jízdních režimů a dvou uživatelsky přizpůsobitelných režimů. Systém náklonového ABS pro jízdu v zatáčkách zajišťuje zvýšenou bezpečnost na silnicích a zahrnuje terénní nastavení i zadní vypínač systému ABS.
Chytrý pohyb
Pokud nezkoumáte cestu před sebou, budete se dívat na přístrojový panel motocyklu Africa Twin – proto jsme jej vybavili 6,5palcovým dotykovým displejem TFT s aplikací Apple CarPlay® a připojením Bluetooth. Volitelná dvouspojková převodovka DCT nabízí manuální a automatické řazení a také spínač G pro přímější záběr, když se vydáte mimo silnici.