CRF 1100L AFRICA TWIN

Zrozený v poušti. Připravený kamkoliv. *Novinka 2020

Popis

Je čas. Čas vyrazit. Čas osvobodit se a ucítit, jak se vaše pneumatiky zakousnou do hlíny a odvezou vás tam, kam potřebujete – za hranice všedních dnů. Motocykl pod vámi je nástroj, váš nástroj. A společně s ním jste jeden celek. To je Africa Twin. Zrozený z nespočetných kilometrů na cestě. Pro jízdu vašeho života.

DOKONALÝ VÝKON V TERÉNU

Motocykl Africa Twin je zkonstruován k posouvání limitů. Díky odlehčenému hlavnímu rámu a hliníkové kyvné vidlici, která je podobná jako u modelu CRF450R a je přizpůsobená 45mm převrácené přední vidlici Showa s dlouhým zdvihem a zadnímu tlumiči s oddělenými nádržkami, je ovládání v terénu přesné a svižné, ať už se řítíte rychlou štěrkovou stezkou, nebo šplháte po kamenitém svahu.

VÝKONNĚJŠÍ MOTOR O OBJEMU 1100 CCM

Maximální výkon a točivý moment jsou nyní o 5 kW, resp. 5 Nm vyšší, a řadový dvouválcový motor je silnější v celém rozsahu otáček. Účinnost sacího a výfukového systému byla pečlivě optimalizována pomocí nové elektronické řídicí jednotky (ECU) a tělesa škrticí klapky, které zásobuje přepracovanou hlavu válců. Výsledkem je citlivější ovládání plynu a svěží reakce.

DUÁLNÍ LED SVĚTLOMETY S DRL

Nový, okamžitě rozeznatelný duální LED světlomet, který stroji dodává agresivní vzhled, poskytuje pronikavý paprsek a je také vybaven duálními světly pro denní svícení (DRL), která se automaticky přizpůsobují intenzitě okolního světla, a tím zvyšují bezpečnost bez ohledu na podmínky.

DOTYKOVÝ DISPLEJ TFT

Umožní vám plně se zapojit. Plnobarevný dotykový displej TFT s úhlopříčkou 6,5 palce nabízí podmanivý výběr režimů jízdy, snadné ovládání navigace a připojení Bluetooth pro chytrý telefon nebo zvukový systém. Aplikace Apple CarPlay® nabízí bezproblémové zrcadlení a správu aplikací pro zařízení iPhone nebo uskutečňování hovorů přes dotykový displej.

SYSTÉM NÁKLONOVÉHO ABS PRO JÍZDU V ZATÁČKÁCH A SYSTÉM ESS

Systém ABS řízený jednotkou IMU reguluje brzdnou sílu s ohledem na úhel náklonu, rychlost zpomalení a poměr prokluzu předního a zadního kola, a udržuje tak trakci na hranici přilnavosti. Současně je také kontrolován zdvih zadního kola. K dispozici jsou terénní nastavení a systém ABS zadní brzdy, který lze rovněž vypnout. Světelná signalizace při nouzovém brzdění (ESS) upozorňuje řidiče jedoucí za motocyklem na situaci, kdy je nutné prudce zastavit.

DOKONALÝ VÝKON V TERÉNU

Nové šasi, kapotáž a jízdní poloha zajišťují kontrolu v terénu.

Protože v terénu kontrola znamená všechno. Proto jsme zcela přebudovali šasi i lehčí hlavní rám motocyklu Africa Twin; hliníkovou kyvnou vidlici ve stylu CRF450R a šroubovací hliníkový zadní pomocný rám jsme sladili s nastavitelnými dlouhými předními vidlicemi Showa a zadním tlumičem. Jízdní poloha je rovněž přizpůsobená pro sezení i stání s vysokými řídítky a konturovaným, štíhlejším sedlem. Sportovní kapotáž ve stylu rally je stejně štíhlá s kompaktním předním krytem a štítem. Duální reflektory s plným LED světlem využívají automatickou technologii DRL pro pronikavou svítivost a konzistentní viditelnost během dne.

Honda Africa Twin, přední pravý poloprofil, jízda na zadním kole pouštní krajinou
 

POKROČILÉ TECHNOLOGIE PRO PŘEKONÁVÁNÍ LIMITŮ.

Máte rádi výzvy. A my také.

Skutečný test toho, co je kde možné. Vyrobili jsme nový model Africa Twin, abychom posunuli hranice. Zvýšený objem motoru zesiluje točivý moment v polovině rozsahu – s maximálním vrcholem 5 Nm pro nepolevující lineární hnací výkon – a zvyšuje špičkový výkon o dalších 5 kW. Výfukový systém v závodním stylu volně dýchá s praskotem, který upoutá váš sluch.

Řízení IMU

Jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách nepřetržitě monitoruje dynamické pohyby pro přesné řízení systému kontroly trakce Honda (HSTC), systému zamezujícího zvedání předního kola a brzdy motoru prostřednictvím čtyř výchozích jízdních režimů a dvou uživatelsky přizpůsobitelných režimů. Systém náklonového ABS pro jízdu v zatáčkách zajišťuje zvýšenou bezpečnost na silnicích a zahrnuje terénní nastavení i zadní vypínač systému ABS.

Honda Africa Twin, přední levý poloprofil, jízda v písku
 

Chytrý pohyb

Pokud nezkoumáte cestu před sebou, budete se dívat na přístrojový panel motocyklu Africa Twin – proto jsme jej vybavili 6,5palcovým dotykovým displejem TFT s aplikací Apple CarPlay® a připojením Bluetooth. Volitelná dvouspojková převodovka DCT nabízí manuální a automatické řazení a také spínač G pro přímější záběr, když se vydáte mimo silnici.

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam
Vrtání × zdvih:
92,0 mm x 81,5 mm
Karburace:
PGM-FI
Kompresní poměr:
10,1:1
Emise C02:
112g/km
Zdvihový objem motoru:
1084 cm3
Systém zapalování:
Electronické zapalování, digitální tranzistor
Max. výkon:
75 kW při 7 500 ot./min. (95/1/ES)
Max. točivý moment:
105 Nm při 6 250 ot./min. (95/1/ES)
Kapacita oleje:
4,9l
Startér:
elektrický
Vrtání škrticí klapky:
46 mm
Kapacita akumulátoru:
12V-6Ah Li-ion baterie
Úhel sklonu:
27,5°
Rozměry (D × Š × V):
2334 mm X 961 mm X 1391 mm
Typ rámu:
Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám
Objem palivové nádrže:
18,8 litru
Spotřeba paliva:
4,9 l/100 km (WMTC)
Světlá výška:
250 mm
Světlomety:
LED
Pohotovostní hmotnost:
226 kg
Výška sedla:
standardní výška 870 mm / snížená poloha 850 mm (možnost dokoupit nižší 825 mm, nebo vyšší 895 mm sedlo)
Závlek:
113 mm
Rozvor:
1575 mm
ABS System:
Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě
Přední brzdy:
Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS
Zadní brzdy:
Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu
Přední zavěšení:
převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm
Zadní zavěšení:
monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm
Přední pneumatiky:
Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET
Velikost přední pneumatiky:
90/90-R21 dušová
Velikost zadní pneumatiky:
150/70-R18 dušová
Zadní pneumatiky:
Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET
Přední kola:
21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátovým výpletem
Zadní kola:
18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem
Spojka:
vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojka
Ovládání spojky:
spojkové lanko
Stálý převod:
Řetěz s těsnicími O-kroužky
Převodovka:
6stupňová
Typ převodovky:
6stupňová manuální se stálým záběrem
Quick Shifter:
V nabídce originálního příslušenství
12V Zásuvka:
V nabídce originálního příslušenství
Přístroje:
LCD displej a 6,5" TFT dotykový multifunkční přístrojový panel
Zadné světlo:
LED
Denní svícení:
Ano
Přisvětlování do zatáček:
Ne
Konektivita:
Bluetooth Audio a Apple CarPlay
USB zásuvka:
Ano (USB typ A, 1,5A)
Automatické vypínání směrovek:
Ano
Tempomat:
Ano
Upozornění na nouzové brždění:
Ano
Bezpečnost:
Immobilizér, (Alarm je v nabídce příslušenství)
Barevná provedení
Grand Prix Red
Matte Black Metallic