CBR650R - 2021

Objevte místo bez hranic: Vaši vášeň!

Popis

Toto je motocykl pro rozené závodníky. Model CBR650R, vytvarován pro vysokorychlostní aerodynamiku, s vylepšeným odpružením, vybavením i stylem, je mimořádně ostrým nástrojem s cíleným, sportovním záměrem, vzrušujícím výkonem a výjimečným točivým momentem. Objevte místo bez hranic: Vaši vášeň.

PŘIDÁNÍ „R“ DO CBR

Zrozený na závodní dráze, přitahuje pozornost na ulici.

Model CBR650R vytříbil svoji závodní DNA pro agresivní jízdu po silnici. Stupačky a řídítka vám zajistí optimální jízdní polohu pro plynulý pohyb po celém stroji a zajišťují dokonalé vyvážení v zatáčkách, zatímco zdoláváte vzrušující cesty. Přední pneumatika je nádherně vyvážená pro přesný nájezd do zatáčky, zatímco zadní pneumatika o průřezu 180 mm má obrovskou přilnavost. Přední pronikavé dvojité LED světlomety vyplňují těsný aerodynamický kryt a odráží se v minimalistickém sedadle a zeštíhlených bočních panelech. Dokonce i zadní držák registrační značky byl výrazně přepracován. A navíc, při elektrizujícím řevu výfuku při maximálních otáčkách motoru se vám zježí chlupy po celém těle.

CBR650R, přední pravý poloprofil, s jezdcem, na závodní dráze v plné rychlosti

 

VZRUŠUJÍCÍ CESTA K MAXIMÁLNÍM OTÁČKÁM

A to opravdu děláme. Čtyřválcový výkon v nejlepší formě.

Promluvme si o faktech. S řadovým čtyřválcovým 16ventilovým motorem DOHC modelu CBR650R máte na hraní skvělých 12 000 ot/min jako maximum, 70 kW a 64 Nm – a s tím už se dá pohrát vážně hezky. Navíc je tento motocykl králem své třídy a to díky svému poměru výkonu a hmotnosti. Je však také k dispozici snadná úprava prodejcem značky Honda pro splnění podmínek licence A2 v případě, že začínáte. Antihoppingová spojka usnadňuje řazení na vyšší stupeň a zvládá tvrdé řazení dolů. Systém volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) udržuje trakci zadního kola, abyste se mohli soustředit na ideální oblouk při projíždění zatáček. A bez ztráty výkonu jsme díky změnám detailů v kolektorové krabici a tlumiči dosáhli specifikace motoru EURO5.

CBR650R, studiový záběr, přiblížení motoru

ŠPIČKOVÉ VYBAVENÍ

Vysoký výkon znamená vysoké specifikace.

CBR650R stojí sám. Díky skutečné sportovní střední váze má takovou specifikaci, aby splnila jeho jednoznačný záměr. Svižné, hbité a stylové světlomety s dvojitými LED diodami mají nové reflektory pro ještě více pronikavý pohled a podtrhují agresivní křivky motocyklu. Připínání řídítek pod horní částí přední vidlice pro kompletní kontrolu a přístrojový panel LCD je nyní ještě snadněji čitelný. A protože někdy život zasahuje do jízdy, je nyní pod sedlem USB nabíjecí zásuvka.

 

NA DETAILECH ZÁLEŽÍ

Podívejte se blíže na jedinečné prvky, které dělají z CBR650R tak působivého umělce.

VÝFUK A TLUMIČ

Vzrušení. Harmonie. Výkon. V tom spočívá jedinečnost modelu CBR650R. Čtyři výfukové svody jsou společně vedeny kolem přední části motoru a tlumič výfuku byl sestrojen tak, aby při zvyšování otáček vydával řev, ze kterého mrazí v zádech.

 

PLNÉ LED OSVĚTLENÍ

Každý detail motocyklu CBR650R byl navržen pro náruživé jezdce. Prvotřídní, dvojité světlomety LED mají nové reflektory a vyzařují ostré bílé paprsky, které značí rozdílnost tohoto motocyklu. Koncové světlo má elegantní minimalistický vzhled.

LCD DISPLEJ

Pohled z kokpitu vpřed je čistě sportovní. Digitální LCD přístroje jsou jasné a nyní ještě snadněji čitelné, protože informace potřebujete rychle. Součástí displeje je také ukazatel zařazeného převodového stupně a indikátor řazení nahoru.

ANTIHOPPINGOVÁ SPOJKA

Tvrdé brždění, rychlé řazení na nižší stupeň, plynulé řízení v zatáčkách: antihoppingová spojka vám umožňuje užít si všechny působivé dovednosti motocyklu CBR650R, a zároveň jednoduše ovládat šestistupňovou převodovku.

ČTYŘVÁLCOVÝ MOTOR

Motocykl CBR650R je vybaven silným čtyřválcovým 16ventilovým motorem DOHC. Vyznačuje se červenou oblastí otáčkoměru nastavenou na 12 000 ot./min a systémem volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC), který udržuje trakci zadního kola. Veškerý výkon držíte pevně ve své pravé ruce.

 

 

 

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC se 16 ventily
Zdvihový objem:
649 cm3
Max. výkon:
70 kW / 12 000 ot./min.
Max. točivý moment:
63 Nm při 9 500 ot./min
Pohotovostní hmotnost:
208 kg
Výška sedla:
810 mm
Startér:
Elektrický
Převodovka:
6stupňová manuální
Přední brzdy:
dva 310mm x 4,5mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny
Zadní brzdy:
Hydraulický 240mm x 5mm kotouč s jednopístovým třmenem a ABS
Přední zavěšení:
41mm obrácená teleskopická vidlice
Zadní zavěšení:
Tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím s 10 úrovněmi nastavení, hliníková kyvná vidlice
Velikost přední pneumatiky:
120/70ZR17M/C
Velikost zadní pneumatiky:
180/55ZR17M/C
Přední kola:
17M/C X MT3,50 litý z hliníku
Zadní kola:
17M/C X MT5,50 litý z hliníku
ABS System:
dvoukanálové s ABS
Rozměry:
2 120 mm x 750 mm x 1 150 mm
Typ rámu:
Ocelový
Objem palivové nádrže:
15,4 litru
Světlá výška:
130 mm
Světlomety:
LED
Spojka:
Vícelamelová v olejové lázni
Stálý převod:
O-kroužkový řetěz
Kompresní poměr:
11.6
Emise C02:
112
Barevná provedení
Matt Gunpowder Black Metallic
Grand Prix Red