CBR500R - 2021

VYBERTE SI UŽ DNES, JAKÝM JEZDCEM SE CHCETE STÁT

Popis

Vyberte si, jakým motorkářem chcete být. Díky agresivnímu vzhledu a mocnému výkonu při nízkých otáčkách vás model CBR500R zbaví jakýchkoli omezení. Navíc k němu stačí řidičské oprávnění skupiny A2.

ČIRÁ SPORTOVNÍ AGRESE

Díky DNA řady CBR.

Model CBR500R si označení CBR zaslouží každým centimetrem, což znamená, že patří k nejrychlejším koňům v naší stáji. Jeho ostré a agresivní křivky doplňují jedinečná aerodynamická křidélka, která zajišťují stabilitu ve vysokých rychlostech. Pohled vpřed je čistě sportovní díky připínacím řídítkům pod horní částí vidlice a LCD přístrojovému panelu s negativním zobrazením. Inovativně zkonstruovaná palivová nádrž byla pečlivě vytvarována tak, aby se snížilo množství přebytečné hmoty a aby zároveň poskytovala užitečnou dojezdovou vzdálenost.

CBR500R, přední pravý poloprofil, s jezdcem, na horské cestě

JEDEME DÁL

Výkon dvou válců.

Model CBR500R se vyznačuje silným dvouválcovým motorem, který vám nabídne pružný a zábavný výkon. Nebudete si muset volit mezi motocyklem s bleskovým zrychlením ze stání a motocyklem, který vás vezme na vzrušující jízdu s pomocí vybroušené šestistupňové převodovky při vysokých otáčkách. CBR500R vám dopřeje obojí. V tom spočívá skutečná svoboda.

A stejně jako jeho větší příbuzný CBR má pomocnou spojku v olejové lázni, která usnadňuje řazení nahoru a brání zablokování zadního kola při řazení dolů. A aby vám poskytl ještě sportovnější jízdu, nabízí ve středních otáčkách od 3 000 do 7 000 ot/min silný točivý moment, který z každé zatáčky udělá chvíli, která stojí za vychutnání.

CBR500R, zadní pravý poloprofil, s jezdcem, na závodní dráze

PLNÁ VÝBAVA

A jste připraveni vydat se na cestu.

Motocykl CBR500R je vybaven LCD přístrojovým panelem s negativním zobrazením, který obsahuje ukazatele zařazeného převodového stupně a indikátory řazení nahoru. Díky připínacím řídítkům pod horní částí přední vidlice máte motocykl i v náročném sledu ostrých zatáček plně pod kontrolou. 41mm teleskopické vidlice mají nastavitelné předpětí pružiny, stejně jako zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock. Plné LED osvětlení, včetně ukazatelů, stroj perfektně doplňuje. Připravit. Pozor. TEĎ!

CBR500R, záběr na kokpit

NA DETAILECH ZÁLEŽÍ

Podívejte se blíže na jedinečné funkce a prvky, díky nimž je model CBR500R legendárn

RYCHLÉ ŘÍZENÍ

Kosočtvercový ocelový rám má vyladěnou rovnováhu tuhosti, která zlepšuje odezvu jezdci. Motor se nachází v blízkosti čepu kyvné vidlice pro rychlé řízení a snadné ovládání. Výška sedla je pohodlných 785 mm. Jste na cestě pánem. Vyrazte ji prozkoumat.



NASTAVITELNÉ ODPRUŽENÍ

Nezáleží, jestli jedete po dálnici nebo na závodní dráze. Nastavitelné odpružení modelu CBR500R se vždy přizpůsobí vaší cestě. 41mm teleskopické vidlice jsou zárukou plynulé a řízené jízdy. Zavěšení zadního kola Pro-Link s tlumičem Monoshock se vyznačuje 5stupňovým nastavením předpětí pružiny a funguje přes kyvnou vidlici s tuhým profilem. Díky takovému uspořádání je možné cokoli.



LEHKÁ KOLA

Model CBR500R byl navržen tak, aby vám poskytl optimální obratnost při vysokých rychlostech. Lehká 17" litá hliníková kola mají paprsky ve tvaru Y s dutým profilem. Přední pneumatika s rozměrem 120/70-ZR17 a zadní s rozměrem 160/60-ZR17 zajišťují rovnováhu mezi dobrou přilnavostí a lehkým obratným řízením. Teď můžete prozkoumat jakoukoli oblast.



OVLÁDÁNÍ BRZD

Počasí by vám nikdy nemělo překazit plány na vyjížďku. Proto jsme model CBR500R vybavili jedním předním 320mm vlnitým kotoučem a silným dvoupístkovým brzdovým třmenem pasujícím k 240mm kotouči zadní brzdy a jednopístkovému třmenu. Dvoukanálový systém ABS je součástí standardní výbavy a zvládá brzdnou sílu na mokrých i suchých silnicích.



INFORMAČNÍ DISPLEJ

Motocykl CBR500R je vybaven atraktivním LCD přístrojovým panelem s negativním zobrazením. Všechny informace, které potřebujete, máte nyní jako na dlani, včetně dvou denních počítadel kilometrů, ukazatele hladiny a spotřeby paliva, ukazatele zařazeného převodového stupně a indikátoru řazení nahoru.



 

Technické parametry
Motor:
Kapalinou chlazený, řadový dvouválec
Zdvihový objem motoru:
(cm3) 471 cm3
Max. výkon:
35 kW při 8 600 ot./min.
Max. točivý moment:
43 Nm při 6 500 ot./min
Převodovka:
6stupňová
Pohotovostní hmotnost:
192kg
Výška sedla:
785mm
Objem palivové nádrže:
17,1 l
Spotřeba paliva:
3,5 l/100 km (režim WMTC)
Vrtání × zdvih:
67 mm x 66,8 mm
Karburace:
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr:
10,7 : 1
Emise C02:
(g/km) 80
Startér:
Elektrický
Vrtání škrticí klapky:
34
Přední brzdy:
Jeden vlnovitý kotouč, 320 mm, 2pístový třmen, 2kanálové ABS
Zadní brzdy:
Jeden vlnovitý kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, 2kanálové ABS
Přední zavěšení:
Přední teleskopická vidlice 41mm s nastavením předpětí
Zadní zavěšení:
Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů
Velikost přední pneumatiky:
120/70ZR-17M/C
Velikost zadní pneumatiky:
160/60ZR-17M/C
Přední kola:
Z lehké slitiny, vícepaprsková
Zadní kola:
Z lehké slitiny, vícepaprsková
ABS System:
dvoukanálové s ABS
Rozměry:
2 080 mm x 755 mm x 1 145 mm
Typ rámu:
Ocelový rám
Světlá výška:
130 mm
Světlomety:
LED
Závlek:
102 mm
Rozvor:
1410 mm
Spojka:
Vícelamelová v olejové lázni
Stálý převod:
Řetěz
Typ převodovky:
6-stupňová
Barevná provedení
Grand Prix Red
Matt Axis Grey Metallic
Pearl Metalloid White